دریس: این برد تقدیم به تازه داماد پیکان

دریس: این برد تقدیم به تازه داماد پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان بلندقامت پیکان در دیدار با نفت مسجد سلیمان چهارمین کلین شیت فصل خود را ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پیکان توانست در خانه نفت مسجدسلیمان به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمندی را در این هفته از آن خود کرد.

 محمد دریس دروازه بان پیکان که در این بازی توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش سهم زیادی در برد تیمش داشته باشد، درباره این دیدار اینطور می‌گوید: خدا را شکر خیلی بازی خوبی بود و در نهایت به خواسته خودمان رسیدیم. ما خیلی خوب کار کردیم و همه بچه‌ها نمایش با کیفیتی ارائه دادند تا به هدف خودمان برسیم.سه امتیاز شیرین را گرفتیم و آن را به آقای  شیخ سلیمانی تقدیم کردیم چون امروز عقدش است و داماد تیم ما محسوب می‌شود.ما موقعیتی به تیم نفت ندادیم و بهتر بازی کردیم. خدا را شکر توانستیم یک بر صفر ببریم. بازی بعد هم با نساجی در خانه است که باید تلاش کنیم آن بازی را ببریم تا در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.

او که در این دیدار چهارمین کلین شیت  خود را در فصل جاری ثبت کرد ادامه داد: همه بچه ها  به خصوص مدافعان ما خیلی زحمت می‌کشند و به لطف خدا توانستم در این ۸ بازی که انجام دادم در چهار بازی گل نخورم امیدوارم این روند در بازی های بعدی هم ادامه دار باشد.

 دریس در پایان در واکنش به اینکه آیا قادر به حفظ این روند خواهند بود اینطور گفت: با حضور آقای تارتار در راس کادرفنی پیکان شرایط خوبی را در دیدارهای اخیر دنبال کرده و قصد همگی ما این است تا با تمرکز بالا و نمایش کیفی مناسب این روند را حفظ کنیم و تیم را در جمع بالانشینان جدول نگه داریم.

6641