احمد عبدالله زاده: فولاد یک تیم کم نظیر است/نکونام دریای تجربه و علم فوتبال است

احمد عبدالله زاده: فولاد یک تیم کم نظیر است/نکونام دریای تجربه و علم فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فولاد خوزستان می گوید: بازیکنان ما کسب پیروزی در بازی برابر نساجی فعل خواستن را صرف کردند و نشان دادند که چقدر توانایی دارند.

احمد عبدالله زاده هافبک تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ‌فوتبالی، در خصوص دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی یکی از تیم‌های خوب و با ریشه فوتبال ایران است، به هرحال می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود اما به سه امتیاز این دیدار نیاز  داشتیم و هم‌قسم شدیم تا بتوانیم باخت برابر نفت مسجدسلیمان را در بازی‌های پیش رو را جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: بازی همانگونه که می‌خواستیم انجام شد و فکر می‌کنم اگر شانس کمی با بچه ها یار بود و توپ‌های ما به تیرک نمی‌خورد می‌توانستیم با اختلاف بیش‌تر این بازی خانگی را پیروز شویم. البته ناگفته نماند که در این دیدار هم مثل دو بازی قبلی اشتباهات سهوی داوری به ضرر ما شد و بازهم فولاد متضرر گردید. واقعیت تیمی ما همان چیزی است که پس از پایان بازی با نساجی دیدید. فکر می‌کنم بخشهایی از همبستگی و اتحاد تیمی ما را همه هواداران در ویدیوی کوتاهی که پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، دیدند. 

عبدالله زاده در ادامه تصریح کرد: ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و چیزی که من در فولاد دیده‌ام در فوتبال ایران کم‌نظیر است. ما با هم می‌بریم و از آن طرف اگر خدایی نکرده در یک بازی نتیجه نگرفتیم، دوباره در کنار هم برای جبران نتیجه تلاش می‌کنیم. در فولاد تفاوتی بین بازیکن اصلی و ذخیره نیست. 

اتحادمان هم برای رسیدن به یک هدف است و آن هم موفقیت فولاد و خوشحالی مردم زحمتکش و سختکوش خوزستان است. غیر از این به هیچ چیزی فکر نمی‌کنیم. در یک کلام اگر بخواهم بگویم این است که در فولاد کلمه‌ای به نام «من» وجود ندارد و همه پذیرفته‌ایم که هر کدام‌مان جزوی از یک «ما» هستیم.

عبدالله زاده همچنین در مورد همکاری با جواد نکونام نیز گفت: سومین سالی است که با آقای نکونام همکاری می‌کنم و شاگرد ایشان هستم، سال اول در نساجی و فصل پیش و امسال در فولاد این افتخار را داشته‌ام. فکر می‌کنم نیازی به تعریف ندارند و حضور در کنار ایشان برای هر فوتبالیستی افتخار است چرا که ایشان دریای تجربه و علم فوتبال هستند.

وی در مورد لیگ امسال گفت: لیگ برتر در دوره بیستم بسیار سخت تر از هر زمانی‌است، تمام تیم‌ها اختلاف سطحی کمی دارند و می‌بینید که نتایج گویای همین است، هیچ تیمی از پیش برنده نیست و تمام مسابقات سخت هستند. در لیگی که این چنین است، قطعا تلاش موفقیت می‌آورد و تیمی که این فصل داریم بسیار متحد و یکدل هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم باعث شادی دل هواداران خوب و خونگرم تیم بشویم.

وی درباره حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: پس از شش سال باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، اصلا به اسم تیمی که جلوی ما قرار می‌گیرد نگاه نمی‌کنیم و تنها هدف ما برد است تا بتوانیم به دور گروهی صعود کنیم و بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران و خوزستان باشیم.

او در انتها گفت: امیدواریم تا آن زمان ویروس کرونا از دنیا برچیده شود و بتوانیم در ورزشگاه خود با حضور هواداران پرشور در آسیا بازی کنیم، حضور آن‌ها همیشه روحیه بخش و موثر برای ماست. از حمایتشان ممنونیم و برای شادی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

7655