هافبک تیم فوتبال پیکان: این تیم از لحاظ بودجه فقیر است

هافبک تیم فوتبال پیکان: این تیم از لحاظ بودجه فقیر است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: با اینکه تیم خوبی هستیم؛ بودجه ما نسبت به بقیه تیم ما خیلی کمتر است. 

به گزرش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین پورامینی درباره شرایط تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: ما واقعاً تیم خوبی هستیم و بازیکنان و کادر خوبی هم داریم. با وجود اینکه بودجه ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر است تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش پیکان توانایی این را دارد تا انتهای فصل در میانه های جدول و رده‌های بالای جدول حضور داشته باشد؟ تاکید کرد: تمام تلاش و سعی خود را می کنیم تا این اتفاقی رخ ‌بدهد. البته همه می دانیم در فوتبال هزار اتفاق می‌افتد و نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد تنها چیزی که قابل پیش بینی از این است که ما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چه توقعی باید از پیکان در این فصل وجود داشته باشد؟ گفت: هدف و تمرکز ما این است که جایگاهی درخور و شایسته پیکان و خودمان کسب کنیم. امیدوارم آخر فصل شرایط طوری باشد که بتوانیم سرمان را بالا بگیریم. اگر بتوانیم در نیمه بالای جدول بمانیم کار بزرگی کردیم.

پورامینی درباره همکاری مجددش با مهدی تارتار خاطرنشان کرد: این سال چهارمی است که با تارتار کار می‌کنم. من بازیکن لیگ یکی بودم که با تارتار به لیگ‌برتر آمدم. او گردن من حق زیاد دارد و من به نوعی مدیون او هستم. تارتار از نظر فنی و اخلاقی کمک زیادی به من کرده و باعث پیشرفت من در چند سال گذشته بوده.

وی در پایان گفت: به نظرم تارتار می تواند در پیکان موفق شود. البته او زمانی به تیم اضافه شد که چیزی به آغاز فصل نمانده بود و حتی در یک مقطع چون بازیکنانش با تاکتیک مدنظرش هماهنگ نبودند کار سختی داشت. ما در این مدت فقط کار کردیم و می‌بینید که خوب نتیجه گرفتیم. امیدوارم همه ما دست به دست هم بدهیم و در نهایت جایگاهی مناسب و شایسته برای پیکان به دست بیاوریم.

6641