عکس؛ تزئین خانه‌ رونالدو برای 2021 با بادکنک‌های سفید و طلایی!

عکس؛ تزئین خانه‌ رونالدو برای 2021 با بادکنک‌های سفید و طلایی!

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی هم آغاز شد و بازیکنان مختلف اروپایی، آغاز سال جدید میلادی را جشن گرفتند. یکی از جالب‌ترین تزئین ها مربوط به خانه‌ی کریستیانو رونالدو در تورین ایتالیا بود که آن‌ها، این خانه را با بادکنک‌هایی سفید و طلایی و با طرح 2021 تزئین کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که نامزد کریستیانو رونالدو از خانه‌ی فوق ستاره‌ی پرتغالی در تورین و به مناسبت سال نوی میلادی منتشر کرده، مشخص است که آن‌ها این خانه را با بادکنک هایی سفید و طلایی تزئین کرده‌اند تا به استقبال سال نوی میلادی بروند.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در سال 2020، آمار 44 گل در 44 بازی را در مجموع برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال داشت و عملکرد خوبی از نظر فردی داشت، هر چند که از نظر تیمی، افتخارات چندانی بدست نیاورد. باید دید که سال 2021 میلادی برای او چگونه خواهد بود، چرا که او اهدافی مانند لیگ قهرمانان اروپا را در این سال دارد و از طرفی به احتمال زیاد، رکورد تعداد گل های ملی علی دایی را در این سال خواهد شکست.

خانه‌ی کریستیانو رونالدو برای آغاز سال 2021 میلادی با بادکنک هایی سفید و طلایی تزئین شده تا فوق ستاره‌ی پرتغالی بدین ترتیب به استقبال سال نوی میلادی رفته باشد.

1470