عکس؛ شب سال نوی راموس در کنار خانواده و کاپ لالیگا

عکس؛ شب سال نوی راموس در کنار خانواده و کاپ لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2020 میلادی هم به پایان رسید و رسما سال 2021 آغاز شد. بازیکنان مختلف باشگاه‌های اروپایی، شب سال نو را در کنار خانواده‌هایشان گذراندند و برخی از آن‌ها تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. یکی از جالب ترین تصاویر مربوط به سرجیو راموس است که در کنار خانواده‌اش این شب را سپری کرده و جام قهرمانی رئال مادرید در لالیگا هم در این تصویر مشاهده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سال 2020 به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار داشت و این مسئله به طور گسترده‌ای روی فوتبال اثر گذاشت و باید دید که تا چه زمانی این شرایط ادامه دارد. کاپیتان رئال مادرید به مناسبت آغاز سال نوی میلادی پیامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. او سال نو را از طرف خانواده‌ی خود به تمام مخاطبانش در شبکه‌های اجتماعی تبریک گفته است. در این تصویر خانواده‌ی راموس و کاپ لالیگا دیده می‌شود.

در هر صورت رئال مادرید با تساوی یک بر یک مقابل الچه به استقبال سال جدید رفته است و باید دید که ادامه‌ی روند این تیم در سال نوی میلادی به چه شکل خواهد بود و شاگردان زیدان در این سال به چه عناوینی دست خواهند یافت. هر چند که کارشان برای قهرمانی در لالیگا بسیار سخت شده است.

1470