اختلاف کادرفنی و هیات مدیره پرسپولیس همچنان ادامه دارد

اختلاف کادرفنی و هیات مدیره پرسپولیس همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با کنایه به هیات مدیره این تیم گفت حتما آنها بیشتر از ما فوتبال را می فهمند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اختلاف کادرفنی پرسپولیس با اعضای هیات مدیره این تیم در هفته گذشته و پس از بازگشت این تیم از قطر که منجر به جدایی بشار رسن هافبک عراقی این تیم شد، به اوج خود رسیده است، حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد بودند جدایی بشار رسن روی پرسپولیس تأثیری ندارد، شما هم الان همین نظر را دارید؟ گفت: " من و یحیی همیشه اعتقادمان این است که کار گروهی به هر بازیکنی ارجحیت دارد، ولی اگر هیئت مدیره  این حرف را گفته، حتماً آنها فوتبال را بهتر از ما می فهمند و حتما تأثیری ندارد!"

کادر فنی پرسپولیس که از جدایی هافبک عراقی این تیم بسیار ناراحت هستند مقصر این موضوع را اعضای هیات مدیره می دانند که از این ترانسفر همچنان دفاع می کنند و باعث شدند تا یحیی هافبک بازی ساز خود را در ادامه لیگ به همراه نداشته باشد.

یحیی گل محمدی در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر پس از بازی مقابل ذوب آهن گفت حفظ توپ ،کنترل بازی و انتقال توپ از حمله به دفاع مشکل پرسپولیس در نیمه دوم این بازی بود تا به نوعی باز هم در صحبت هایش به جدایی بشار رسن اشاره کرده باشد.

بشار رسن که در پرسپولیس نقش بازی ساز این تیم را در میانه میدان بر عهده داشت با توافق اعضای هیات مدیره در هفته چهارم لیگ برتر و پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که او نمی توانست با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت از این تیم جدا شود اما با دریافت 190 هزار دلار از این انتقال به القطر در لیگ ستارگان این کشور پیوست و هیات مدیره قرمزها از این موضوع به عنوان یک برد یاد کردند.

7655