کارت قرمز بازی ضعیف آقایی را کامل کرد

کارت قرمز بازی ضعیف آقایی را کامل کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول می‌توانستند برتری خود را برابر ذوب آهن دو برابر کنند اما در نیمه دوم مقهور بازی خوب شاگردان رحمان رضایی شدند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از گل اول مقابل ذوب آهن به کنترل بازی روی آورد و در مقابل ذوبی‌ها هم با حضور پر تعداد و چند لایه قصد داشتند اجازه چرخش توپ به پرسپولیس را ندهند و با توپگیری و ارسال توپ‌های بلند و سریع پشت دفاع برای خود موقعیت ایجاد کنند.

با این حال تیمهای بسیار قوی تر از ذوب هم نتوانسته بودند دروازه پرسپولیس را باز کنند مگر اینکه خود بازیکنان پرسپولیس تمرکز تیم را به هم بزنند و همین طور هم شد و این بار نوبت سعید آقایی بود که در حالیکه کارت داشت در یک درگیری بیهوده شرکت کرد و با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا یک دقیقه بعد ذوب آهن از همان جای خالی آقایی ایجاد موقعیت کند و به گل برسد و دو امتیاز به همین راحتی از دست برود. 

در تمام ضربات ایستگاهی که از سمت چپ پرسپولیس بر روی دروازه این تیم ارسال شده، فضای پشت سعید آقایی باعث ایجاد موقعیت خطرناک برای ذوبی‌ها شده است تا بازی ضعیف سعید آقایی در این بازی با اخراج وی کامل شود.

آقایی با دریافت کارت قرمز برابر ذوب آهن بازی هفته آینده قرمزها برابر سپاهان را از دست داد تا فرصت حضور برابر تیم سابق خود را از دست داده و قرمزها را با چالش مدافع چپ آماده در این بازی روبرو کند.

7655