سیمئونه: آرزویم از بین رفتن کروناست نه قهرمانی اتلتیکو

سیمئونه: آرزویم از بین رفتن کروناست نه قهرمانی اتلتیکو

پایگاه خبری فوتبالی – سیمئونه پس از دیدار مقابل ختافه که با برد توام شد تا اتلتیکویی‌ها با اقتدار در صدر قرار گیرند پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه که شب گذشته به رکورد ۵۰۰ حضور در اتلتیکو رسید پس از بازی به خبرنگاران گفت: از زمانی که من به این تیم پیوسته‌ام با میگوئل (مدیر باشگاه) و انریکه سرزو (رئیس باشگاه) رابطه خوبی داشتم و به آن‌ها گفتم که بازی به بازی پیش خواهیم رفت. این احساس من است. بازی به بازی یعنی انگار هر بار، برای آخرین بار هدایت این تیم را برعهده دارم و باید تلاش کنم.

سیمئونه در ادامه افزود: در هر فصل اهدافی داریم. فصل گذشته هدف ما رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان بود و توانستیم در رتبه‌ای قرار گیریم که به رشدمان ادامه دهیم. شرایط در کوپا دل ری بد پیش رفت و ما در دور اول حذف شدیم. در لیگ قهرمانان پس از بازی مقابل لیورپول و بردی که کسب کردیم هیجان زده بودیم اما در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدیم. بنابراین دوباره امسال شروع کردیم و شروع خوبی داشتیم. تیم ما با انگیزه است و حالا هم باید ادامه دهیم.

از سیمئونه پرسیده شد آرزوی تو برای ۱۲ ماه آینده  چیست که او پاسخ داد: در خودخواهانه است که حالا دردوران شیوع کرونا به فوتبال فکر کنیم. امیدوارم بتوانیم باز هم دوستان را در آغوش بگیریم و بتوانیم تولدها را جشن بگیریم. امیدوارم به شرایط عادی برگردیم.

1101