اخاذی از دوستان رییس هیات فوتبال استان کردستان با هک کردن تلگرام و اینستاگرام!/ کار به بیانیه رسمی هیات کشید!

اخاذی از دوستان رییس هیات فوتبال استان کردستان با هک کردن تلگرام و اینستاگرام!/ کار به بیانیه رسمی هیات کشید!

پایگاه خبری فوتبالی- از وقتی روسای هیاتهای استانی در مجمع فدراسیون فوتبال حق رای پیدا کردند و برای تعیین رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال دارای نقش شد، خبرها هم پیرامونشان مهم شد.

به گزارش فوتبالی، در این میان یک اتفاق عجیب برای رییس هیات فوتبال استان کردستان افتاده است طوری که بخش رسانه ای هیات فوتبال استان کردستان در خبری اعلام کرد که اکانت های تلگرام و اینستاگرام او در فضای مجازی هک شده است: " به اطلاع همراهان عزیز می رساند صفحه رسمی اینستاگرام و تلگرام آقای رضا رحمانی ریاست محترم هیات فوتبال استان کردستان هک شده است و فردی به نام مهدی ماشا از مخاطبان ایشان تقاضای وجه نقد می کند. لذا خواهشمند است دوستان عزیز مراقب باشند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند."

هیات فوتبال استان کردستان که در چند هفته گذشته به دلیل اخبار و حواشی باشگاه فوتبال بانوان وچان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، باز هم خبرساز شد و این بار رضا رحمانی رئیس این هیات که ارتباط خوبی با رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه فدراسیون دارد در متن این حاشیه قرار دارد. 

همانطور که خواندید کانال رسمی هیات فوتبال استان کردستان خبر داد تلگرام و اینستاگرام رضا رحمانی، رئیس هیأت فوتبال استان کردستان هک شده و فرد هکر به نام مهدی ماشا به مخاطبینی که شماره آن ها را در دسترس داشته پیامی حاوی درخواست وجه و کمک مالی ارسال کرده است و با بهانه اینکه سقف تراکنش رییس هیات فوتبال استان کردستان پر شده از آنها خواسته که به حساب مهدی ماشا پول بریزند.

تعداد این پیام ها به حدی زیاد بوده و حاشیه هایی ایجاد کرده که رحمانی مجبور شده این موضوع را از طریق کانال رسمی هیأت فوتبال کردستان و شبکه های مجازی اطلاع رسانی می‌کند تا مانع از دامن زدن به حواشی و دردسر بیش از این شود. البته مشخص نیست مهدی ماشا چقدر توانسته از لیست شماره تلفن های رحمانی اخاذی کند اما چیزی که مشخص است این است که هک کردن تلگرام به این راحتی ها نیست و بهتر است بگوییم امکان پذیر نیست ولی در مقابل هک کردن صفحه اینستاگرام امکان پذیر است. به نظر می رسد گوشی تلفن همراه رضا رحمانی، رییس هیات فوتبال استان کردستان به سرقت رفته و سارق توانسته قفل گوشی اش را باز کند و به لیست شماره تلفن هایش در تلگرام و دوستانش در اینستاگرام پیغام به قصد اخاذی بدهد. رحمانی البته درباره سرقت چیزی نگفته و فقط هک شدن را تایید کرده است.

۷۶۵۵