احتمال ضرر 18 میلیونی لیورپول با مصدومیت جدید کوتینیو

احتمال ضرر 18 میلیونی لیورپول با مصدومیت جدید کوتینیو

خبرگزاری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا در بازی سه شنبه شب تیمش در مقابل ایبار دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق لیورپول پس از یک فصل درخشان در بایرن مونیخ به نیوکمپ برگشت. در حقیقت رونالد کومان مربی هلندی از حامیان اصلی این بازیکن بود و شخصا خواستار ماندن کومان شد.  البته کوتینیو مثل بقیه اعضای ترکیب بارسلونا فصل درخشانی نداشته اما با ثبت سه گل فعلا نسبت به خیلی از نفرات دیگر، نمره قبلی گرفته است.

اما خبر بد این است که کوتینیو دچار مصدومیتی شدید شده است که ممکن است چند ماهی از میادین دور باشد. باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرده است که بازیکن برزیلی زیر تیغ جراحی خواهد رفت. بازیکن برزیلی در دقیقه 66 بازی مقابل ایبار به جای پیانیچ وارد زمین شدا ما در وقت اضافه نیمه دوم دچار مصدومیت شد و بارسا در دقایق پایانی با توجه به اتمام تعویض های خود، ده نفره بازی کرد.

حالا شاید لیورپولی ها از خبر مصدومیت کوتینیو خیلی ناراحت شوند چرا که ممکن است از این اتفاق هجده میلیون یورو ضرر کنند. هفته گذشته دیلی میل گزارش داده است که اگر کوتینیو به صد بازی برای بارسلونا برسد، تیم کاتالان باید 18 میلیون یورو به لیورپول بپردازد. کوتینیو در حال حاضر 90 بازی برای بارسا داشته و ده بازی تا سود مالی قابل توجه لیورپول فاصله دارد. حالا اگر مصدومیت کوتینیو جدی باشد و نتواند بیش از 9 بازی تا پایان فصل داشته باشد، لیورپول هجده میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

4125