نیوکاسل 0-0 لیورپول؛ دومین پنچری پی در پی

نیوکاسل 0-0 لیورپول؛ دومین پنچری پی در پی

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول پس از توقف در مقابل وست برومویچ به شکل غیرمنتظره ای با تساوی بدون گل در مقابل نیوکاسل متوقف شد تا جنگ در بالای لیگ برتر انگلیس داغ شود.

به گزارش فوتبالی، اگر لیورپول دو بازی اخیرش را می برد شاید گام بزرگی به سمت قهرمانی لیگ انگلیس برمی داشت اما حالا با 33 امتیاز از 16 بازی فقط سه امتیاز بیشتر از منچستریونایتد دارند که با یک بازی کمتر در رده دوم قرار گرفته است.نیوکاسل از طرفی با این تساوی 19 امتیازی شد و فعلا در رتبه چهاردهم قرار دارد. تیم کلوپ با این دو تساوی پی در پی فعلا جای اشتباه و خطای خود را از دست داده است. آنها اگر بخواهند صدرنشینی را از دست ندهند باید دوشنبه در مقابل ساوتهمپتون فقط و فقط برای کسب سه امتیاز وارد زمین شوند.

لیورپول  از پنج بازی اخیرش در لیگ انگلیس فقط دو تا را برده است اما به نظر می رسد که در بازار نقل و انتقالات زمستانی برای جبران خلاء مصدومان قطعا دست به کار خواهند شد. در هر صورت تیم کلوپ هر طور که بود به عنوان صدرنشین سال 2020 را به پایان برد اما تیم هایی نظیر منچستریونایتد، اورتون و حتی استون ویلا که بازیهای معوقه دارند می توانند در صورت پیروزی در این بازیها کار را برایشان در ادامه فصل مشکل کنند.

4125