رکورد بی‌نظیر سیمئونه مقابل ختافه؛ حتی یک گل هم نخورده!

رکورد بی‌نظیر سیمئونه مقابل ختافه؛ حتی یک گل هم نخورده!

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در این هفته از رقابت‌های لالیگا موفق شد با نتیجه یک بر صفر و تک گل لوئیز سوارز، ختافه را شکست داده و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد تا در آخرین بازی خود در سال 2020 میلادی به پیروزی رسیده باشد. اتلتیکو مادرید با این پیروزی، صدر نشین جدول لالیگا باقی مانده و سال را در جایگاه نخست جدول لیگ فوتبال اسپانیا به پایان برد.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه عملکرد بی‌نظیری در لالیگا داشته است. او به رکورد 500 بازی به همراه اتلتیکو مادرید رسید اما ال چولو رکورد ویژه‌ای در مقابل ختافه دارد، به طوری که او در تمام بازی‌های که اتلتیکو مادرید مقابل ختافه داشته، تیمش هیچ گلی را دریافت نکرده است. در واقع اتلتیکو مادرید تاکنون 18 بار از زمانی که سیمئونه سرمربی این تیم شده، مقابل ختافه قرار گرفته است و در هر 18 بازی هم کلین شیت کرده است، که این نشان از عملکرد خوب تیم دیگو سیمئونه در فاز دفاعی در مقابل دیگر رقیب مادریدی خود یعنی ختافه دارد.

در هر صورت سال 2020 با صدرنشینی روخی بلانکو در لالیگا به پایان رسید و دیگو سیمئونه به رکورد 500 بازی در اتلتیکو مادرید رسید، باید دید که ادامه‌ی روند این تیم در سال 2021 به چه شکل خواهد بود.

1470