حسرت بزرگ حقیقی برابر استقلال؛ ضد کلین شیت

حسرت بزرگ حقیقی برابر استقلال؛ ضد کلین شیت

پایگاه خبری فوتبالی- ششمین رویارویی علیرضا حقیقی هم برابر استقلال با ناکامی دروازه بان سابق تیم ملی همراه بود. حقیقی بازهم دروازه اش را برابر آبی ها باز شده دید و رویای کلین شیت همچنان کابوسی کامل برای اوست. 

به گزارش فوتبالی، علیرضا حقیقی برابر استقلال یک برد، 2 مساوی و 3 باخت دارد؛ هرگز کلین شیت نکرده و دروازه اش 8 بار باز شده است. 

اولین رویارویی حقیقی و استقلال در لیگ هشتم بود. تساوی یک یک در دربی معروف هند علیزاده و دروازه حقیقی و پرسپولیس که با ضربه مجتبی جباری باز شد. دومین تلاش حقیقی برای کلین شیت بازهم در دربی بود و بازهم ناکام. دروازه او، خیلی زود توسط فرهاد مجیدی در لیگ نهم باز شد. حقیقی در لیگ دهم آخرین تلاشش را برای کلین شیت برابر استقلال بازهم درون دروازه پرسپولیس انجام داد و با ناکامی ایران را ترک کرد. در آن دیدار، حقیقی فقط چند دقیقه کم آورد و دروازه اش با ضربه مجیدی روی پاس جباری در دقیقه 1+90 باز شد. 

حقیقی 9 سال بعد دوباره به ایران برگشت تا این بار درون دروازه نساجی، عملیات غیرممکن کلین شیت برابر استقلال را انجام دهد ولی ناکامی، دست از سر او برنداشت. او در قائشمهر، دو بار دروازه اش با ضربات کریمی و قایدی بازی شد. در تهران و در بازی برگشت، دیاباته از روی نقطه پنالتی برای استقلال گل زد. سومین تیم حقیقی، گل گهر بود که این هفته برابر استقلال قرار گرفت و باخت. حقیقی در این بازی نه تنها کلین شیت نکرد که 2 بار پنالتی داد و خوش شانس بود تا پایان بازی درون زمین حضور داشت و قبل از پایان نیمه اول، اخراج نشد. 

گل گهر و حقیقی در این بازی، 2 بار پنالتی دادند تا صاحب یک آمار شگفت انگیز شوند: آنها در 9 بازی لیگ بیستم، 6 بار رقبای شان را صاحب پنالتی کرده اند: 2 بار برابر استقلال، 2 بار برابر ذوب آهن، یک بار برابر صنعت نفت و یک بار برابر فولاد. 

جالب اینکه از این 6 پنالتی، تنها 2 ضربه وارد دروازه حقیقی و گل گهر شده: ریکانی از صنعت نفت و غفوری از استقلال، پنالتی های شان را برابر گل گهر و حقیقی گل کرده اند. 4 ضربه دیگر اما به تور نرسیده: ضربه ساسان انصاری به تیر عمودی خورد، ضربه بیه دوف توسط حقیقی مهار شد و ضربات جهانی و غفوری، جایی در چارچوب دروازه نداشت و به اوت رفت. 

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی

7474