مشخص شدن نام فرزند سوم ایسکو با انتشار تصویر انگشتانش

مشخص شدن نام فرزند سوم ایسکو با انتشار تصویر انگشتانش

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه پایان سال 2020 و شروع سال 2021 ، برخی برای سال جدید آرزوی اتفاقات خوب دارند اما برخی پیش از شروع سال جدید توانستند با اخبار خوش مواجه شوند. یکی از این موارد مربوط به سارا سالامو و همسرش ایسکو آلارکون است که چهارشنبه صاحب دومین فرزند مشترک خود (و البته سومین فرزند هافبک مالاگایی) شدند.

به گزارش فوتبالی، ایسکو به خاطر پدر شدن خود از لیست بازی رئال مادرید و الچه را از دست داد و بازی امشب را از دست داد چرا که می خواست در کنار همسرش باشد و لحظه تولد فرزند خود را جشن بگیرد. ایسکو بدین ترتیب بهترین کادو را برای سال جدید میلادی دریافت کرد و حالا فرزند جدیدش که "پیرو" نام دارد، وارد دنیا شده است.

سارا سالامو همسر ایسکو البته  تصویری از چهره نوزاد خود منتشر نکرده است و فقط تصویری از دستان وی به همراه دستان خودش و ایسکو منتشر کرده است.  سارا از ازدواج خود با ایسکو صاحب فرزندی به نام تئو شده بود هر چند که هافبک مالاگایی از ازدواج قبلی خود هم فرزندی به نام جونیور را دارد. سارا در پیامی خطاب به نوزاد خود نوشته است:" کمی زود آمدی چرا که انتظار نداشتیم که این قدر زود به ما ملحق شوی اما ... چقدر خوش شانس هستیم. در میان این همه لحظات ناامیدکننده ، تو ظاهر شدی تا کاری کنی که سال 2020 را برای چیزهای بهتری از اتفاقاتی که رخ داده، به یاد بیاوریم. خوش آمدی پیرو، دوستت داریم."

در حقیقت سارا و ایسکو نام "پیرو" را انتخاب کرده اند که نامی ایتالیایی است و حالا سال 2021 را با خانواده ای پرجمعیت تر از سال قبل آغاز خواهند کرد.

4125