یوونتوس و جیپ به توافق رسیدند

یوونتوس و جیپ به توافق رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی – قرارداد یوونتوس با جیپ برای ۳ فصل دیگر تمدید شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس اعلام کرد قرارداد اسپانسرینگ لباس آن‌ها با کمپانی جیب برای ۳ فصل دیگر تمدید شده و آن‌ها هر سال ۴۵ میلیون دلار به علاوه پاداش‌ها از این قرارداد دریافت خواهند کرد.

هم باشگاه یوونتوس و هم شرکت FCA (شرکت فیات که مالکیت برند جیپ را دارد) در اختیار هولدینگ آنیلی-الکان است و در حقیقت مالکیت اسپانسر و تیم یوونتوس در اختیار خانواده آنیلی قرار دارد.

در بیانیه ای که در این زمینه منتشر شده آمده است: «باشگاه یوونتوس و با کمپانی FCA به توافق رسیده تا برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ و ۲۳-۲۰۲۲ و ۲۴-۲۰۲۳ قرارداد اسپانسرینگ روی لباس را تمدید کند. این تمدید به دنبال رضایت از همکاری طرفین که از فصل ۱۳-۲۰۱۲ همکاری‌شان آغاز شده ادامه پیدا می‌کند. این توافق مبلغ ۴۵ میلیون یورو در هر سال و پاداش‌هایی که بر اساس موفقیت‌ها به دست می‌آید را برای یوونتوس به همراه خواهد داشت.»

گفتنی است یوونتوس هم اکنون در تعطیلات کریسمس به سر می‌برد. اولین بازی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ روز یکشنبه هفته آینده مقابل اودینزه در تورین برگزار خواهد شد. یوونتوسی‌ها هم اکنون با ۲۴ امتیاز از ۱۳ بازی در رده ششم جدول سری آ قرار دارد. آ»نها یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های صدرنشین دارند.

1101