رزاق‌پور: هت‌تریک با پنالتی اتفاق جالب و عجیبی بود/ می توانستیم دو گل دیگر بزنیم و حقمان برد بود

رزاق‌پور: هت‌تریک با پنالتی اتفاق جالب و عجیبی بود/ می توانستیم دو گل دیگر بزنیم و حقمان برد بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: 5 پنالتی در یک بازی ندیده بودم و هت‌تریک با پنالتی یک اتفاق جالب و عجیب است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ابوالفضل رزاق‌پور در خصوص تساوی سه بر سه ماشین‌سازی مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: یکی ازبازی‌های عجیب تاریخ فوتبال ایران بود. بازی را خوب شروع کردیم و 20 دقیقه اول دست ما بود اما پنالتی اولی که داور گرفت و جای بحث دارد، باعث شد شیرازه تیم ما به هم بریزد. آنطور که در فیلم و عکس دیدم خطا بیرون از محوطه جریمه بود. داور هم خودش می‌خواست بیرون از محوطه خطا بگیرد اما نمی‌دانم داور پشت دروازه روی چه حسابی پنالتی اعلام کرد.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم را هم خوردیم اما به هرحال توانستیم یک پنالتی بگیریم و نتیجه را دو بر یک کنیم. پس از آن چند اشتباه داشتیم که باعث شد گل سوم را بخوریم و با باخت 3 بر یک به رختکن برویم. ولی در نیمه دوم یک از بهترین بازی‌های خودمان را به نمایش گذاشتیم. خیلی خوب بازی کردیم و اجازه موقعیت سازی به سپاهان ندادیم. به نظرم علاوه بر دو گلی که از روی نقطه پنالتی زدیم در جریان بازی هم می توانستیم دو گل دیگر به حریف بزنیم.

مدافع ماشین‌سازی تصریح کرد: در این بازی نشان دادیم با اینکه در انتهای جدول هستیم اما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما متاسفانه بدشانسی مانع نتیجه گیری ما می‌شود با این حال باید تلاش کنیم که هرچه زودتر اولین برد را به دست بیاوریم که در شرایط بهتری قرار بگیریم.

رزاق‌پور در مورد روند حرکتی تیم ماشین‌سازی عنوان کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشت. با یک تفکر و سازماندهی جدیدی وارد مسابقات شدیم. پس از آن تغییر سرمربی داشتیم که هماهنگی کادرفنی جدید با بازیکنان نیاز به زمان دارد. اما از اولین بازی که کادرفنی جدید آمد، مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کردیم. ولی استرس نتیجه گرفتن تاثیر گذار است و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در چند بازی اخیر باید می‌بردیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به بازی روز گذشته مقابل سپاهان گفت: با این بازی مشخص شد؛ بچه‌ها به این باور می‌رسند که می توانیم به اصطلاح سری بین سرها در بیاوریم. سپاهان در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. این تیم واقعا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و دوستانی هم در این تیم دارم ولی با تمام احترامی که برای مجموعه سپاهان قائلم حق ما برد بود.

مدافع ماشین سازی در خصوص اعلام 5 پنالتی در یک مسابقه اظهار داشت: واقعا عجیب و غریب بود. اگر اشتباه نکنم در سال‌های گذشته در بازی پرسپولیس و صبا 4 پنالتی اعلام شد اما 5 پنالتی ندیده بودم و اینکه یک بازیکن با پنالتی هت‌تریک کند اتفاقی جالب و عجیب است.

وی با اشاره به تصمیات داور در اعلام این پنالتی ها گفت:‌ پنالتی اولی که گرفت باعث شد شرایط بازی از دستمان خارج شود. به نظرم چند اشتباه دیگر هم داشت که مطمئنا سهوی بود اما یک بازی تاریخی را ساخت. خداراشکر با پنالتی‌هایی که گرفتیم توانستیم به بازی برگردیم. پنالتی زدن هم یک هنر است. پیمان بابایی دو پنالتی را خوب زد و ریباند یکی دیگر را هم به خوبی تبدیل به گل کرد.

رزاق‌پور در خصوص عملکرد مهاجم ماشین‌سازی تصریح کرد: پیمان با این هت‌تریک توانست به کورس آقای گلی برگردد. او بازیکن خوبی است. امیدوارم این روند را حفظ کند و ادامه بدهد که هم برای خودش اتفاقات خوب بیفتد و هم برای تیم بیشتر گلزنی کند تا شرایطمان بهتر از این شود.

6641