پاداش کاهش وزن بالوتلی؛ امروز در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد؟

پاداش کاهش وزن بالوتلی؛ امروز در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی – ماریو بالوتلی می‌تواند امروز اولین بازی خود مقابل مونزا را در سری بی انجام دهد. او رژیمی سخت گرفته و با کمک آن توانسته در ۲۰ روز ۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ۳۰ ساله تیم مونزا که ۶ ماه بدون تیم بوده و به تازگی با امضای قرارداد به تیم دسته دومی مونزا که مدیریتش بر عهده گالیانی، نایب رئیس سابق میلان است پیوسته، در لیست تیم مونزا برای بازی امروز مقابل سالرنیتانا قرار دارد و طبق اعای اسپورت مدیا ست در ۲۰ روز اخیر ۵ کلیوگرم از وزن خود را کاهش داده است. حتی ادعا شده بالوتلی برای گالیانی تصاویری از لوازم ورزشی‌اش در خانه برای گالیانی تصویر می‌‌فرستاده تا نشان دهد به رژیم خود بسیار پای‌بند است.

گالیانی به تله لومباردیا گفته: امیدواریم دوران حضور  بالوتلی در مونزا خوب باشد. چیزی شبیه به میلان در فصل ۱۳-۲۰۱۲. او نیاز به زمان دارد زیرا از ماه مارچ (فروردین) در هیچ دیدار به بازی رفته است اما در حال تلاش و کوشش است. او وزن خود و درصد چربی بدنش را کاهش داده. با مشاهده تمرینات او می‌توانم بگویم که او بازیکنی با سطح بالا است  و باید کارهای خوب بیشتری در دوران کاری‌اش انجام می‌داد. مایه افسوس است که او سال‌های زیادی را از دست داده است.

1101