عکس / خوشحالی هواداران یونایتد از واکنش فرناندز به گل رشفورد

عکس / خوشحالی هواداران یونایتد از واکنش فرناندز به گل رشفورد

پایگاه خبری فوتبالی - واکنش برونو فرناندز به گل دیرهنگام مارکوس رشفود برابر ولوز از نگاه تیزبین هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی دور نماند.
به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از پیروزی شب گذشته برابر ولوز به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کردند. آنها حالا جز تیم‌هایی هستند که در زمره تیم‌هایی قرار دارند که می‌توانند عنوان قهرمانی لیورپول را در این فصل زیر سوال ببرند. پیروزی برابر ولوز باعث شد که آنها به فاصله دو امتیازی تیم کلوپ برسند. حالا آنها در ۹ بازی در لیگ برتر شکست نخورده‌اند و یکی از دلایل اصلی بهبود شرایط آنها آمادگی برونو فرناندز و درخشش همیشگی او در ترکیب این تیم است. هواداران یونایتد عاشق بازیکن تیم ملی پرتغال شنیده‌اند و به وضوح می‌توان دلیل این موضوع را فهمید. علاوه بر گل‌ها و پاس گل‌هایی که او هر هفته به ثبت می‌رساند، تماشای علاقه و اشتیاق او به این باشگاه نیز قابل رویت است. این موضوع بار دیگر در دیدار شب گذشته برابر ولوز و پس از گلزنی مارکوس رشفورد به چشم خورد و هواداران به خوشحالی این بازیکن ۲۶ ساله که از خود بیخود شده بود توجه کردند.

فرناندز در ابتدا توپ را برای مارکوس رشفورد ارسال کرد و مهاجم تیم گلی انگلیس نیز با یک ضربه تماشایی قفل دروازه ولوز را در وقت‌های تلف شده باز کرد. رشفورد و پوگبا با خوشحالی شروع به دویدن کردند و فرناندز نیز از شدت خوشحالی به هوا می‌پرید و در نهایت این شادی را با لوک شاو قسمت کرد. تعدادی از هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی پس از تماشای واکنش فرناندز مدعی شدند که او بهترین خرید این تیم پس از کریستیانو رونالدو بوده است.

۱۸۱۱