ادامه خروج آرسنال از بحران در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش

ادامه خروج آرسنال از بحران در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال با دومین برد پیاپی خود تا حد زیادی از بحران خارج شد. توپچی ها پس از غلبه بر چلسی توانستند برایتون را در زمین حریف با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا 20 امتیازی هستند و تا حد زیادی از قعر جدول خارج شوند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال با تک گل طلایی و سه امتیازی لاکازت در مقابل برایتون با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و فعلا به رتبه سیزدهم جدول رسید آن هم در حالی که تا یک هفته پیش فقط چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله داشتند و شرایطشان به شدت خراب بود.

به هر صورت توپچی های لندن پس از حذف از جام اتحادیه با دو برد درخشان در لیگ شرایط خود را بهبود بخشیدند تا فعلا میکل آرتتا مربی اسپانیایی از منطقه خروج فاصله بگیرد. البته برایتون با این شکست 13 امتیازی ماند و حالا فقط دو امتیاز و یک پله تا منطقه سقوط فاصله دارند.

علیرضا جهانبخش در این بازی 75 دقیقه حضور داشت که یک شوت نه چندان خوب در نیمه اول زد که نتیجه ای در بر نداشت و نتوانست به تیمش برای خروج از بحران کمک کند. برایتون در حال حاضر به صورت جدی خطر سقوط به چمپیونشیپ را حس می کند و باید در بازیهای اینده نتایج بهتری را کسب کنند تا بتوانند فصل بعد هم در لیگ برتر بمانند.

4125