رسمی؛ مربی اسبق رئال مادرید به دنیای مربیگری برگشت

رسمی؛ مربی اسبق رئال مادرید به دنیای مربیگری برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم آمه ریکای مکزیک تصمیم گرفت که سانتیاگو سولاری سرمربی اسبق رئال مادرید را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند. 

به گزارش فوتبالی، سولاری یک سال و 9 ماه پیش از رئال مادرید اخراج شده بود و بعد از آن مربی تیمی را به عهده نگرفته بود اما حالا تصمیم گرفته است که با لیگ مکزیک به دنیای مربیگری برگردد. باشگاه آمه ریکا در بیانیه ای اعلام کرد که سولاری هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. زمان قرارداد اعلام نشده است اما گفته می شود که مدت قرارداد وی یک ساله با بند تمدید توافقی برای یک سال دیگر خواهد بود. 

سولاری دوران مربیگری خود را در تیم آکادمی رئال مادرید آغاز کرد و دو سال و نیم هدایت کاستیا را به عهده داشت که در این تمی 32 برد، 29 تساوی و 35 شکست کسب کرد. او در پاییز 2018 جای لوپتگی را روی نیمکت تیم بزرگسالان رئال گرفت که با 22 برد، دو تساوی و هشت شکست آمار قابل قبولی داشت اما از دست دادن هر سه جام در یک هفته و شکست مقابل بارسا و آژاکس باعث شد تا اخراج شود و جای خود را به زیدان بدهد. سولاری البته  ده سال پیش در تیم آتلانته در لیگ مکزیک بازی می کرد و برادرش استبان نیز یکی از اسطوره های تیم پوماس در لیگ مکزیک است.

4125