جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون مقابل آرسنال

جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب برایتون و آرسنال در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش در بازی مقابل آرسنال در ترکیب اصلی قرار گرفته است. توپچی های لندن با وجود فصل ضعیف خود به لطف پیروزی درخشان مقابل چلسی کمی جان گرفته اند و انگیزه زیادی برای غلبه بر برایتون دارند در حالی که تیم جهانبخش در این بازی خانگی امیدوار است که بتواند مثل بسیاری از بازیهای فصل به آرسنال زخم بزند و تیم قرمزپوش لندنی را آزار بدهد. در حقیقت آرسنال در این فصل نقاط ضعف زیادی داشته و در این فصل بیش از آن که مدعی کسب سهمیه باشد، خطر نزدیک شدن به منطقه سقوط را حس کرده است. در حقیقت اگر آرسنال در مقابل چلسی شکست می خورد، اخراج آرتتا قطعی بود اما مربی اسپانیایی به لطف این پیروزی درخشان فعلا صندلی خود را حفظ کرد اما همچنان بازیهای آرسنال در لیگ انگلیس تا زمانی که به نیمه اول جدول برسند، بازیهای مرگ و زندگی است و حق اشتباهی ندارند. به هر صورت جهانبخش که خاطره درخشش در مقابل دیگر تیم لندنی یعنی چلسی را در فصل گذشته دارد با انگیزه بالایی به بازی امشب می آید.

ترکیب برایتون در بازی امشب بدین شرح است: سانچز، وبستر، دانک، بیسوما، مک آلیستر، گراس، علیرضا جهانبخش، پروپر، برناردو، برن، ولتمن.

ترکیب آرسنال نیز در این بازی بدین ترتیب است: لنو، بیرین، هلدینگ، ماری، تیرنی، ژاکا، الننی، ساکا، اسمیت رو، مارتینلی، اوبامیانگ

4125