با اعلام مورینیو؛ بیل چندین هفته از میادین دور خواهد بود

با اعلام مورینیو؛ بیل چندین هفته از میادین دور خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد که گرت بیل به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه ساق پا چندین هفته آینده را از میادین دور خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، گرت بیل بین دو نیمه دیدار برابر استوک در یک چهارم نهایی جام اتحادیه پس از گلی که به ثمر رساند از ترکیب تاتنهام خارج شد و نتوانست این تیم را در جریان تساوی برابر ولوز نیز همراهی کند. مورینیو پس از بازی برابر استوک اعلام کرد که بازیکن تیم ملی ولز به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه ساق پا قادر به بازگشت به میدان در نیمه دوم نبوده و حالا مدعی شده که او نمی‌تواند تیمش را در چند هفته پیش رو نیز همراهی کند. مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا بیل برای دیدار برابر فولام که۵ روز چهارشنبه برگزار خواهد شد آماده است یا خیر گفت: " نه، من انتظار ندارم که گرت برای این دیدار آماده باشد. من نمی‌گویم که او به مصدومیتی جدی دچار شده اما باید بگویم که چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود. "
تاتنهام در چهار هفته اخیر در هیچ یکی از دیدارهایش در لیگ برتر پیروز نبوده و برابر فولامی به میدان خواهد رفت که به تازگی اولین شکستش در شش هفته اخیر را تجربه کرده است. 

۱۸۱۱