کاپلو: دیبالا باید با هری کین معاوضه شود

کاپلو: دیبالا باید با هری کین معاوضه شود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی سابق تیم یوونتوس اعلام کرده اگر او سرمربی یوونتوس بود ترجیح می‌داد دیبالا با هری کین معاوضه شود.

به گزارش فوتبالی، کاپلو در حدیدترین گفت و گوی خود به گازتا گفته: کووید یک تفسیر برای مشکلات فعلی است. مخصوصا در رابطه با بازیکنی چون دیبالا که نیاز دارد بازیکن مستقیمش را دریبل کند. به نظرم او کارها را به خوبی تمام نمی‌کند و شک و تردید بر جای می‌گذارد. دیبالا کیفیت خوبی دارد و تمام نیازهای یک مربی را برطرف می‌کند. او برای بازگشت به دوران خوبش نیاز به شرایط فیزیکی مناسب دارد. پائولو نیاز دارد تا با ۱۰۰ درصد آمادگی به مقابله با رقبا بپردازد. او می‌تواند هر کاری در زمین را به خوبی انجام دهد حتی تشکیل مثلث با موراتا و رونالدو.

کاپلو گفته دیبالا او را یاد ساویسویچ می‌اندازد. او می‌گوید: پائولو من را یاد ساویسویچ (مهاجم صرب سال‌های دور میلان) می‌اندازد. او دید خوبی داشت و به خوبی دریبل می‌زد. او قدرت بدنی خوبی در پایین تنه داشت و به خوبی از تکل‌ها فرار می‌کرد. دیبالا اما خاصیت خوبی در زمینه تمام کنندگی دارد در حالی که ساویسویچ بیشتر اهل پاس گل بود. شاید دیبالا را باید بازیکنی خوب در زمینه توانایی‌های فردی دانست. اگر من بودم او را با پوگبا تعویض نمی‌کردم و اگر می‌خواستم او را تعویض کنم گزینه‌ام هری کین از تاتنهام بود.

1101