ماشین سازی 3 - سپاهان 3/ پنالتی باران در تبریز/ ماشین ترمز تیم محرم را کشید

ماشین سازی 3 - سپاهان 3/ پنالتی باران در تبریز/ ماشین ترمز تیم محرم را کشید

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم ماشین سازی و سپاهان با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دو تیم ماشین سازی و سپاهان در دیداری پرگل و پربرخورد که با 5 پنالتی همراه بود، با تساوی 3 بر 3 به کار خود پایان دادند. هر کدام از دو تیم در این دیدار، 2 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

سه شنبه 9 دی 99

ماشین سازی – سپاهان ساعت 15 

تیم داوری: سعاد وفاپیشه - تورج عیوض محمدی - محمدرضا مدیرروستا و حسین سلیمانی

ترکیب ماشین‌سازی

محمدامین رضایی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، سید محمد حسینی و اتابک زارعی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد رضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمد رضا حسینی، کی‌روس استنلی، سجاد شهباززاده

شرح گل‌ها

ماشین سازی صفر - سپاهان یک (سجاد شهباززاده دقیقه 23): اشتباه رزاق پور در محاسبات خود سبب شد تا او در محوطه جریمه از نفوذ محمدرضا حسینی جلوگیری کند و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. سجاد شهباززاده پشت این ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف جهت حرکت گلر ماشین سازی، در دقیقه 23 گل اول بازی را به سود طلایی پوشان اصفهانی ثبت کرد. 

ماشین سازی صفر - سپاهان 2 (گیورگی گولسیانی دقیقه 35): شروع سریع سروش رفیعی روی یک ضربه ایستگاهی، سجاد شهباززاده را در محوطه جزیمه صاحب توپ کرد. این بازیکن هم پاسی در عرض ارسال کرد تا گولسیانی دروازه خالی را با بغل پای خود باز کند.

ماشین سازی یک - سپاهان 2 (پیمان بابایی دقیقه 38): خطای گولسیانی در دقیقه 37 که فقط چند دقیقه پیشتر برای تیمش گلزنی کرده بود، روی بهمن سالاری با سوت داور به نشانه پنالتی همراه شد. پیمان بابایی پشت توپ ایستاد و توپ را در شرایطی که نیازمند به چپ خود شیرجه زده بود، به وسط زد و اختلاف را در دقیقه 38 به حداقل رساند. 

ماشین سازی یک - سپاهان 3 (سجاد شهباززاده دقیقه 44): اینبار ارسال کرنر سروش رفیعی در حالی که فرود روی محوطه جریمه بود، صدای سوت داور شنیده شد و خطای بازیکن ماشین سازی روی استنلی کی روش اعلام شد. شهباززاده بار دیگر پشت ضربه پنالتی ایستاد و بار دیگر ضربه را به همانجایی زد که در مرتبه اول زده بود و اینبار علیرغم اینکه گلر ماشین سازی جهت را تشخیص داده بود، باز هم دروازه تیم میزبان باز شد و در دقیقه 44 نتیجه بازی 3 بر 1 شد. 

ماشین سازی 2 - سپاهان 3 (پیمان بابایی دقیقه 59): اینبار ارسال بازیکنان ماشین سازی در محوطه جریمه به دستان نورافکن برخورد کرد و وفاپیشه داور این مسابقه بلافاصله در سوت خود دمید. پشت این ضربه بار دیگر پیمان بابایی ایستاد و اینبار علیرغم اینکه نیازمند در دقیقه 58 ضربه اول او را دفع کرد، در ریباند گل دوم ماشین سازی با ضربه سر بابایی ثبت شد. 

ماشین سازی 3 - سپاهان 3 (پیمان بابایی دقیقه 76): بار دیگر وفاپیشه پس از برخورد محمد کریمی و مهاجم ماشین سازی در محوطه جریمه سپاهان در سوت خود به نشانه اعلام پنجمین پنالتی دمید و برای مرتبه سوم پیمان بابایی پشت توپ ایستاد و اینبار چیپ زد و در دقیقه 76 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. 

کارت زرد

ماشین سازی: پیمان بابایی (54)/ سیدمحمد ابوترابی (94)

سپاهان: محمدرضا حسینی (54)

6641