ستین: با غم و غصه‌ها کنار آمدم/ دوست دارم به بارسلونا برگردم

ستین: با غم و غصه‌ها کنار آمدم/ دوست دارم به بارسلونا برگردم

پایگاه خبری فوتبالی – کیکه ستین، سرمربی سابق تیم بارسلونا اعلام کرده با غم و غصه اتفاقاتی که در بارسلونا رخ داد کنار آمده و دوست دارد روزی به این تیم برگردد.

به گزارش فوتبالی، ستین در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: غم و غصه‌ام بابت اتفاقاتی که در بارسلونا رخ داد را خورده‌ام اما به هر حال این مسئله چیزی است که در هر شغلی بوجود می‌آید. اگر خود را قرنطینه کنید و از همه چیز کنار بکشید(کاری که من انجام داده‌ام) می‌توانید زندگی آرامی داشته باشید. من شماره تلفنم را تغییر دادم و به همین دلیل در خیابان جلوی من را می‌گرفتند تا با من مصاحبه کنند اما من همان رفتار را انجام دادم. تجربه‌ای که در بارسلونا داشتم بی‌نظیر بود. صحیح است که ما از چیزی که دوست داشتم از آن لذت ببریم، خوشحال نشدیم یا هر کاری که می‌خواستیم، در ابتدا انجام ندادیم. در نهایت مسائل پیچیده شد. قطعا دوست دارم به بارسا برگردم و بابت اتفاقات پشیمانی ندارم. هرگز.

ستین در ادامه گفت: آمارها نشان داد که ما از ابتدا خیلی چیزها را بهتر کردیم. توپ را بیشتر در زمین حریف از رقیبان می‌ربودیم،‌ مالکیت توپ بیشتری داشتیم و پاس‌های زیادی می‌دادیم. این‌ آمارها عینی است.

وقتی از او پرسیده شد به مربی برمی‌گردد ستین پاسخ داد ناراحت نیست و در انتظار فرصت است.

1101