فکری: مشکلاتی در نحوه بازی داریم اما اتفاقات خوبی در راه است/ مددی: فکری می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش بازگرداند

فکری: مشکلاتی در نحوه بازی داریم اما اتفاقات خوبی در راه است/ مددی: فکری می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش بازگرداند

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده دقایقی با بازیکنان صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان از ساعت 11:30 امروز (سه‌شنبه) در زمین مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد. احمد مددی مدیرعامل و اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافتند و با محمود فکری و بازیکنان صحبت کردند.
تمرین پس از صحبت‌های محمود فکری برای اعضای تیم، با گرم کردن بدن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز آغاز شد. عبور از موانع و انجام کارهای ترکیبی در فضای کوچک، آیتم بعدی تمرین بود. فوتبال در زمین کوچک بخش پایانی تمرین را تشکیل داد.

 محمود فکری در جمع بازیکنان گفت: ضمن خیرمقدم به آقایان مددی و خلیل‌زاده و تشکر بابت حضورشان در تمرین، مطمئناً حضور شما عزیزان به ما دلگرمی می‌دهد. به امید خدا با تلاش شما و بازیکنان تیم را به بالای جدول می‌رسانیم. مشکلاتی در نحوه بازی داریم، ولی مطمئنم که به زودی شرایط ما بهتر می‌شود، چون در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم. من به تیمم خیلی امیدوارم و ان‌شاءالله اتفاقات خوب به زودی رقم می‌خورد و دل هواداران شاد می‌شود. من از آقای مددی و خلیل‌زاده باز هم تشکر می‌کنم که امروز کنار ما هستند.

در ادامه احمد مددی مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما هستم و شما را با انرژی و سرحال می‌بینم. ان‌شاءالله با وحدت و اتحاد بین همه ما، بتوانیم کار را به بهترین نحو جلو ببریم. درباره مطالبات شما هم در هیئت مدیره مصوب شد تا با تأمین منابع مالی، خیلی زود به شما پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: نکته دیگر اینکه در جلسه دیروز هیئت مدیره مصوب شد تا حمایت قاطع همچون گذشته از فکری داشته باشیم. ما از ایشان حمایت می‌کنیم. اعتقاد داریم ایشان می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرمانی است. مشکلاتی وجود دارد و ما درباره این مشکلات در هیئت مدیره بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. این مشکلات هم از گذشته بوده و ما قطعاً با کمک شما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. ما سه فینال پیش روی‌مان است و از شما می‌خواهم تمرکزتان روی پیروزی در این سه بازی باشد و ما هم در کنار شما هستیم. ان‌شاءالله با هدایت آقای فکری به هدف‌مان که قهرمانی است، می‌رسیم.

در ادامه اسماعیل‌ خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال دقایقی صحبت کرد و گفت: من هم به شما عزیزان خسته نباشید می‌گویم. بحث ما حمایت همه جانبه از شما و فکری است. به شایعات توجه نکنید. عده‌ای که مریض هستند این شایعات را می‌سازند. ما از فکری حمایت کرده و از شما هم حمایت می‌کنیم. مشکلات شما را هم می‌دانیم و قول می‌دهم که مشکلات به زودی حل می‌شود. 

پس از پایان تمرین، اعضای تیم استقلال راهی فرودگاه مهرآباد شدند تا تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند.

6641