حاشیه نا امن مدعیان در لیگ برتر فوتسال

حاشیه نا امن مدعیان در لیگ برتر فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- با گذشت سه هفته از لیگ برتر فوتسال تیم های پرستاره عملکرد چندان خوبی نداشتند و این نشان می دهد فاصله تیم‌ها با یکدیگر زیاد نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، با گذشت سه هفته از لیگ برتر هیچ تیمی نتوانسته هر سه بازی خود را ببرد و شناسایی تیم‌های صعود کننده از هر گروه و تیم‌هایی که به گروه سقوط کننده ها می‌روند دشوار است. بر خلاف اینکه تصور می‌شد تیم‌هایی مثل گیتی پسند، مس سونگون و کراپ الوند مدعیان اصلی قهرمانی باشند تا اینجا عملکرد تیم هایی مثل فردوس قم، راگای تهران، سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد بهتر بوده و معادلات را بر هم زده اند.
گیتی پسند اصفهان با هدایت وحید شمسایی و حضور چند ستاره در این تیم با وجود نتیجه خوب در هفته اول، در هفته دوم در خانه خود مقابل تیم جوان فردوس قم متوقف شد که حتی اعتراض شمسایی به شاگردانش را هم در پی داشت. مس سونگون نیز در هفته اول بازی را به سن ایچ ساوه واگذار کرد و در هفته دوم هم برد خفیفی در خانه خود مقابل تیم نه چندان خوب کوثر اصفهان کسب کرد. کراپ الوند هم که با هدایت رضا لک و جذب چند ستاره ضلع سوم مثلث قهرمانی این فصل نامیده می‌شود در دو بازی خود تنها به دو تساوی رضایت داده که برای تیم متمول تازه وارد لیگ برتر چندان مناسب نیست.

این نشان می‌دهد در لیگ برتر فوتسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و همه تیم‌ها باید با حواس جمع و بدون دست کم گرفتن حریف وارد میدان شوند.

6641