توپ‌جمع‌کنی که از هازارد لگد خورد، حالا چه کار می‌کند؟!

توپ‌جمع‌کنی که از هازارد لگد خورد، حالا چه کار می‌کند؟!

خبرگزاری فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی که در حال حاضر در رئال مادرید توپ می زند در ژانویه 2013 و در اولین فصل حضورش در چلسی با جنجال بزرگی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی که شش ماه قبل از لیل به چلسی پیوسته بود، با کارت قرمز مستقیم کریس فوی داور بازی مواجه شد چرا که در حین بازی جام اتحادیه مقابل سوانزی به یک توپ جمع کن لگد زده بود.

در حقیقت هازارد تلاش می کرد که توپ ار از توپ جمع کنی که روی توپ خوابیده بود، بگیرد و در نهایت به این نوجوان لگد زد. هازارد در پایان بازی گفت :" آن بچه کل هیکلش را روی توپ گذاشته بود و من سعی می کردم که توپ را بردارم. من فکر کردم که توپ را زدم و نه بچه، به همین خاطر عذرخواهی می کنم."

نام آن نوجوان چارلی مورگان بود که در آن زمان 17 ساله بود و پسر مارتین مورگان، مدیر مولتی میلیونر باشگاه سوانزی بود. این نوجوان بعد از بازی در صفحه توییترش اعلام کرد که از هازارد شکایت قضایی نخواهد کرد. پلیس  ولز نزیز تایید کرد که هیچ ادقام قانونی علیه وینگر چلسی صورت نخواهد گرفت. بعد از آن اتفاق تعداد دنبال کننده های مورگان در توییتر از 600 به صد هزار نفر رسید. بعد از آن شبکه های اجتماعی گزارش هایی را در مورد زندگی لاکچری وی منتشر کردند. بعد از آن خبر رسید که مورگان می خواهد یک تجارت را آغاز کند.

بعد از آن اتفاق چارلی و بهترین دوستش جکسون کویین به سراغ تولید نوشیدنی های مختلف رفتند که در حال حاضر تجارت آنها موفقیت آمیز بوده و سود خوبی هم کسب کرده اند. 

4125