خاطره بازیکن اسبق موناکو از فحاشی زیدان به خودش

خاطره بازیکن اسبق موناکو از فحاشی زیدان به خودش

خبرگزاری فوتبالی - ژروم روتن بازیکن اسبق موناکو که در حال حاضر به عنوان مجری شبکه رادیویی فرانسوی "رادیو مونته کارلو اسپورت" فعالیت می کند در برنامه امروزش به اتفاق عجیبی از بازی رئال مادرید و موناکو در ششم آوریل 2004 در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، روتن در صحبت های خود گفت که زیدان از این که او در حال وقت کشی بوده عصبانی شده چرا که موناکو با نتیجه سه بر یک پیش بوده است. روتن بیان کرد:"این نقطه سیاهی از دوران فوتبال من است که در رویارویی با زیدان رخ داد. به من گفت که بلند شوم و بعد هم فحاشی کرد. زیدان و من همدیگر را از تیم ملی فرانسه می شناختیم. اتفاقی که در آن لحظه رخ داد را درک نمی کنم چرا که رابطه خوبی داشتیم. با نتیجه سه بر یک جلو بودیم و در حال صعود به نیمه نهایی بودیم. در حال وقت کشی بودیم و زیدان هم توپ را لو داده بود. موناکوی کوچک در حال حذف رئال مادرید کهکشانی بود."

روتن می گوید که دلیل فحاشی زیدان به خودش را درک نکرده است:" ناراحتی او از آن لحظه پر استرس را درک می کنم اما چنین حرفهایی را از فردی که از او شناخت داشتم، درک نمی کردم. کسی که در کنارش در تیم ملی تمرین و بازی کرده بودم. نمی گویم که بهترین دوستان هم بودیم اما درک نمی کنم که کسی که در تیم ملی در کنارش بازی کردم و با او در اردو بودم، به من فحاشی کرده باشد."

4125