اخراج بازیکن ترکیه‌ای به خاطر نشان دادن صحنه آهسته در موبایلش به داور!

اخراج بازیکن ترکیه‌ای به خاطر نشان دادن صحنه آهسته در موبایلش به داور!

خبرگزاری فوتبالی - شکست سیواس اسپور مقابل بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه در روز دوشنبه با یکی از عجیب ترین کارت قرمز های سال 2020 همراه شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 45 بازی، هاکان ارسلان بازیکن تیم سیواس اسپور در عرض یک دقیقه دو کارت زرد گرفت و اخراج شد.  اخراج این هافبک 32 ساله اما دلیل عجیبی داشت. پس از یک صحنه جنجالی در حین جریان بازیف ارسلان تصمیم گرفت که تکرار صحنه آهسته را از طریق تلفن همراه خود به داور نشان بدهد و داور را از اشتباهش مطلع کند. بعد از آن داور تصمیم گرفت که به ارسلان کارت زرد نشان بدهد. این بازیکن عصبانی شد و موبایل خود را به زمین کوبید و بدین ترتیب داور تصمیم گرفت که کارت زرد دوم را نشان بدهد و هافبک سیواس اسپور از زمین اخراج شد.

قطعا این یکی از مضحک ترین و عجیب ترین اخراج های سال 2020 بود. سیواس اسپور در زمان رفتار عجیب ارسلان با نتیجه یک بر صفر عقب بود چرا که یالچین در دقیقه 18 برای بشیکتاش گلزنی کرده بود. در نهایت بشیکتاش با گلهای دقایق پایانی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد اما شاید اگر ده نفره نمی شدند، می توانستند از این بازی امتیاز بگیرند. سیواس اسپور در حال حاضر در رتبه پانزدهم لیگ ترکیه قرار دارد در حالی که بشیکتاش دوم است و فقط یک امتیاز از گالاتاسرای صدرنشین کمتر دارد.

4125