مشخص شدن سه مدافع برتر فوتبال جهان از نگاه هالند

مشخص شدن سه مدافع برتر فوتبال جهان از نگاه هالند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی آماده پایان تعطیلات و بازگشت دورتموند به مسابقات در روز 13 دی می شود. مهاجم نروژی سال 2020 را به شکل درخشانی به پایان رساند و توانست جایزه پسر طلایی به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا در سال 2020 را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر بسیاری از تیم های بزرگ فوتبال اروپا رویای خرید هالند را دارند که رئال مادرید و چلسی برخی از آنها هستند. حالا ستاره نروژی با سوال جالبی مواجه شده و از او خواسته شده که سه مدافع میانی برتر فوتبال دنیا را اسم ببرد که از فن دایک از لیورپول، سرجیو راموس از رئال مادرید و کالیدو کولیبالی از ناپولی نام برده است.

هالند در پاسخ به این پرسش که مشکل ترین مدافعان برای رویارویی با انها چه کسانی هستند، گفته است:" سه مدافع میانی برتر فوتبال دنیا ، راموس، فن دایک و کولیبالی هستند. هر سه بسیار فیزیکی هستند اما درون زمین بسیار باهوش هستند."

از سویی ارلینگ در مورد هدف خود در سال 2021 نیز صحبت کرد:" برای خودم در سال 2021 یک هدف تعیین کرده ام، این که در بهترین شرایط خودم در اولین بازی مقابل ولفسبورگ حاضر شوم و تا پایان سال از روندم متوقف نشوم."

4125