نگرانی جدید هواداران میلان: مذاکره وکیل دوناروما با اینتر و یوونتوس

نگرانی جدید هواداران میلان: مذاکره وکیل دوناروما با اینتر و یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - میلان پس از سالها در مسیر قهرمانی در لیگ ایتالیا قرار دارد و از طرفی این تیم در تلاش است تا در زمستان یک جایگزین برای ایبراهیموویچ بخرد اما به نظر می رسد که آنها حالا باید با یک نگرانی جدید دست و پنجه نرم کنند: تمدید قرارداد جیانلوئیجی دوناروما.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان 21 ساله تا کنون 223 بازی در میلان داشته است که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد. از دست دادن جیجیو ضربه سختی به میلان خواهد بود، به خصوص اگر به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

نشریه ایتالیایی کوریره دلا سرا گزارش داده است که مینو رایولا وکیل دوناروما مذاکرات را با دو باشگاه قدرتمند دیگر لیگ ایتالیا یعنی یوونتوس و اینتر آغاز کرده است. در حال حاضر پیشنهاد میلانی ها برای تمدید سالی هشت میلیون یوروست یعنی سالی دو میلیون یورو بیشتر از دستمزد کنونی اما به نظر می رسد که این پیشنهاد کافی نیست. از سویی رایولا وکیل دوناروما برای تمدید خواستار رقم فسخ قراردادی شده که بیشتر از 30 میلیون یورو نباشد تا بدین ترتیب راه خروج آسان را برای مولکش باز بگذارد. این در حالیست که میلان نمی خواهد چنین بندی در قرارداد بازیکنی باشد که در آکادمی میلان رشد کرده و می تواند نماد و اسطوره باشگاه باشد.

چالهان اوغلو دیگر ستاره میلان است که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد. در مورد او اما شرایط متفاوت است. در حقیقت اگر میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، تمدید قرارداد وی محتمل به نظر می رسد.

4125