کلانتری: باید از این بازی درس بگیریم

کلانتری: باید از این بازی درس بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی، پایان تلخ و شیرین دربی شیراز برای تیمهای فجر و قشقایی بود، مسابقه‌ای که برخلاف پروتکل‌های تعیین شده، با حضور جمعی از هواداران و شلوغی جایگاه ویژه همراه بود. 

به گزارش فوتبالی، دربی شیراز به تساوی انجامید؛ این در حالی بود که فجری ها وضعیت به مراتب بهتری نسبت به قشقایی داشتند و تا دقیقه 75 نیز با دو گل از حریف خود پیش بودند. اما تعویض هایی که در ترکیب هر دو تیم انجام شد، ورق بازی را برگرداند و قشقایی توانست در کمتر از ده دقیقه هر دو گل را جبران کرده و به یک امتیاز بسیار شیرین دست پیدا کند.

گل اول قشقایی که در دقیقه 75 توسط مرتضی سنجانکی به ثمر رسید، اولین گل این تیم پس از 525 دقیقه بود. ضمن اینکه فجرسپاسی نیز پس از 440 دقیقه دروازه خود را باز شده دید. 

علی اصغر کلانتری سرمربی فجرشهید سپاسی پس از این تساوی غیرمنتظره به خبرنگاران گفت : در نیمه اول علاوه بر این که موفق به گلزنی شدیم، موقعیت خوب دیگری را هم ایجاد کردیم و موقعیتی هم در اختیار حریف قرار ندادیم. بازی مطابق میل ما پیش می رفت و توانستیم به گل دوم هم دست پیدا کنیم. اما پس از گل دوم، روند بازی به کلی تغییر کرد.

وی افزود: بازیکنان ما فکر کردند کار تمام است و این ایراد بزرگ تیم ما بود که منجر به از دست رفتن پیروزی شد. شاید اگر گل دوم را نزده بودیم، انقدر به مشکل بر نمی خوردیم. بین دو نیمه هم این هشدار را به بچه ها داده بودم که یک وقت دچار چنین مشکلی نشویم اما این اتفاق افتاد و خوشحالم که در این هفته های آغازین، چنین چیزی برایمان رقم خورد. می توانیم امیدوار باشیم که بچه ها از اتفاقی که در این بازی رخ داد درس بگیرند و در آینده چنین چیزی برایمان تکرار نشود.

سرمربی فجری ها ضمن تبریک به تیم قشقایی به خاطر بازگشت خوبی که به بازی داشت، گفت: فکر می کنم هر کسی این بازی را دیده از نوع بازی دو تیم لذت برده. این بازی چهار گل و چند موقعیت گل داشت و در مجموع بازی تماشاگر پسندی بود. البته شاید پیروزی یکی از دو تیم، بیشتر به نفع فوتبال شیراز بود.

کلانتری در پاسخ به این سئوال ایسنا که آیا سه تعویض همزمان در دقیقه 68  که باعث دگرگونی در خط میانی فجر شد، یکی از عوامل افت این تیم در ادامه بازی نبود؟ گفت: نه من این طور فکر نمی کنم. ما پیش از این تعویض ها میانه میدان را از دست داده بودیم و برای تقویت میانه میدان، این تعویض ها را انجام دادیم. اما گاهی تعویض ها مطابق میلمان نتیجه نمی دهد و این اتفاق در این بازی هم رخ داد. 

6641