کومان به خاطر صحبت هایش علیه داور ال کلاسیکو تنبیه نشد

کومان به خاطر صحبت هایش علیه داور ال کلاسیکو تنبیه نشد

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که تنبیهی برای رونالد کومان به خاطر انتقادهای وی از داور بازی مقابل رئال مادرید در روز 24 اکتبر در نظر نگیرد.

به گزارش فوتبالی، کمیته مسابقات به این نتیجه رسید که دلیلی برای تنبیه سرمربی بارسلونا  وجود ندارد. البته کوچو فرناندز مهاجم ختافه به علت انتقاد از خیل مانزانو در پایان بازی تیمش و گرانادا چهار جلسه محروم شد.

کومان در پایان بازی مقابل رئال مادرید و شکست تیمش از پنالتی اعلام شده توسط مونوئرا مونترو و تیم داور ویدیویی انتقاد کرد و گفت :" تصمیم داور را درک نمی کنم. داور ویدیویی فقط برای تصمیم ها علیه بارسلونا ظاهر می شود. تصمیم ها همیشه علیه من هستند. این پنالتی غیرقابل درک بود و اصلا خوشم نیامد. به داور گفتم که امیدوارم روزی به من نحوه عملکرد داور ویدیویی در اسپانیا را توضیح بدهند چرا که در پنج بازی همیشه تصمیم ها علیه بارسلونا بوده است اما به طور مثال در صحنه مشکوک پنالتی روی مسی مقابل سویا یا دو اخراج برای بازیکنان ختافه دخالتی نداشتند. چرا داور ویدیویی علیه ماست؟"

در نهایت کمیته مسابقات تصمیم گرفت که تنبیهی برای کومان در نظر نگیرد و حرفهای وی را توهین به داور قلمداد نکردند. البته کوچو هرناندز مهاجم ختافه به خاطر صحبت هایش علیه داور بعد از بازی مقابل ختافه چهار جلسه محروم شد.

4125