زارع: برنامه شاهین فقط روی اوت و ایستگاهی بود

زارع: برنامه شاهین فقط روی اوت و ایستگاهی بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملوان انزلی می‌گوید از نتیجه تساوی بدست آمده مقابل شاهین ناراضی است.

به گزارش فوتبالی، مازیار زارع بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شاهین بوشهر بیان کرد: بازی برای ما صد درصد رضایت‌بخش نبود. برای برد آمده بودیم و فکر می‌کنم مستحق پیروزی هم بودیم. موقعیت‌های ما در جریان بازی بیشتر از تیم شاهین بود. متاسفانه از این مساوی و کل تیم ناراحتیم. بچه ها زحمت کشیدند و تا دقیقه 90 موقعیت داشتیم. به هر حال با یک امتیاز بوشهر را ترک می‌کنیم.

وی ادامه داد: شاهین تیم خوبی است. امروز اما جز پرتاب اوت و ضربه ایستگاهی کار خاصی روی دروازه‌مان نکردند. موقعیت های ما بهتر از تیم شاهین بود. آنها روی اوت و ضربه ایستگاهی برنامه ریزی کرده بودند. گل شان را هم روی همین شیوه زدند. تمرین کرده بودیم اما متاسفانه گل خوردیم. مسئولیت این گل خورده با من است. من باید بهتر برنامه ریزی می‌کردم.

سرمربی تیم ملوان درباره عملکرد داور گفت: درباره داوری صحبتی نمی‌کنم.

زارع که پدرش سابقه بازی در بوشهر را دارد، درباره حضور در این شهر تاکید کرد: وقتی به بوشهر سفر کردم، خاطرات بچگی‌ام تکرار شد. به هر حال تیم دوم ما ایرانجوان بوشهر است. پدرم سالها در این تیم بازی کرد. من یادم است که چقدر اینجا زحمت کشیدم. در این چند روز بازیکنان سابق ایرانجوان را دیدم. بعد از انزلی واقعا حس خوبی به بوشهر دارم.
وی درباره مشکلات مالی همه ساله ملوان افزود: تا الان همه چیز خوب پیش رفته و باشگاه خوب کار کرده و هیچ کمبودی احساس نکردیم.

6641