چلسی 1-1 استون ویلا؛ فرصت سوزی به سبک لمپارد

چلسی 1-1 استون ویلا؛ فرصت سوزی به سبک لمپارد

خبرگزاری فوتبالی - چلسی پس از شکست در مقابل ارسنال در بازی مقابل استون ویلا نیز متوقف شد و فرصت رسیدن به رتبه چهارم جدول را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، چلسی فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر استون ویلا به رتبه چهارم جدول برسد و شکست مقابل تیم آرتتا را فراموش کند اما تیم لمپارد دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و حالا با 26 امتیاز در رتبه ششم قرار دارند و استون ویلا نیز با این تساوی ارزشمند هم امتیاز با آنها اما به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه پنجم قرار دارد.

چلسی با گل ژیرو در دقیقه 34 پیش افتاد اما القاضی در دقیقه 50 کار را به تساوی کشاند تا استون ویلا به فصل خوبش ادامه بدهد. قطعا کسب سهمیه اروپایی برای استون ویلا یک رویاست و اگر بتوانند به روند کنونی ادامه بدهند هیچ بعید نیست که تیمی که فصل گذشته خطر سقوط را حس می کرد، در فصل جاری بتواند به شگفتی ساز بزرگ مسابقات تبدیل شود و سهمیه اروپایی را کسب کند. از طرفی دیگر چلسی ولخرج ترین تیم تابستان کرونایی، شرایط خوبی را ندارد. آنها با یک بازی بیشتر از لیورپول، شش امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند و هیچ بعید نیست که با ادامه مسابقات هفته شانزدهم، جایگاه کنونی خود را هم از دست بدهند.

4125