لیونل مسی در کدام تیم‌ آمریکایی می‌تواند حضور پیدا کند؟

لیونل مسی در کدام تیم‌ آمریکایی می‌تواند حضور پیدا کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – از نگاه مارکا اینتر میامی، نیویورک سیتی و لوس آنجلس گلکسی تیم‌هایی هستند که مسی می‌تواند در لیگ آمریکا در آن‌ها بازی کند.

به گزارش فوتبالی، آینده مسی هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست او حتی در صورت جدایی هم به کدام تیم خواهد پیوست. یکی از گزینه‌ها برای آینده او حضور در لیگ آمریکاست. به همین دلیل هم رسانه مارکا بررسی کرده که مسی می‌تواند به کدام تیم بپیوندد.

اینتر میامی
اولین گزینه، تیم تازه تاسیس اینتر میامی است که به دلیل حضور اسپانیایی زبان‌ها در میامی و حضور بکهام گزینه‌ای ایده‌آل است. اینتر تا این لحظه گونزالو ایگواین، متویدی و پیزارو را تا این لحظه خریداری کرده و رویاهای بزرگی در سر دارد که خرید مسی هم می‌تواند یک اتفاق بزرگ برای آن‌ها باشد.

نیویورک سیتی
ممکن است مسی طبق یک قراداد بلند مدت ابتدا مدتی کوتاه به منچستر سیتی بپیوندد و پس از دورانی کوتاه با ترک سیتی به تیم دیگری که شرکت سیتی فوتبال گروپ مالکیتش را بر عهده دارد،‌ یعنی نیو یورک سیتی بپیوندد. داوید ویا یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ نیویورک سیتی است.

لوس آنجلس گلکسی
اگر یک تیم پیشینه و سابقه زیادی داشته باشد که مسی به حضور در آن ترغیب شود نام آن لوس آنجلس گلکسی است. دیوید بکهام، اشلی کول، لاندن داناوان، جرارد، رابی کین، زلاتان و چیچاریتو مشهورترین بازیکنانی هستند که در این تیم حضور داشته‌اند. سابقه حضور ستارگان فوتبال در این تیم و شرایط زندگی خوب آن‌ها در این شهر می‌تواند دلیلی بر حضور مسی در این تیم باشد.

1101