سوال روز/ کیومرث هاشمی کاندیدای جدید ریاست فدراسیون فوتبال می‌شود؟

سوال روز/ کیومرث هاشمی کاندیدای جدید ریاست فدراسیون فوتبال می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- در سال‌های گذشته هر وقت صحبت از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بوده، نامی از کیومرث هاشمی شنیده شده است. 

به گزارش فوتبالی، کسی که پیش از این هم در یک دوره سرپرست فدراسیون فوتبال بود و  دوره کمیته انتقالی هم موقعیت مهمی داشت. به خاطر همین سابقه همیشه گفته می شود که هاشمی یکی از گزینه هایی احتمالی رسیدن به صندلی ریاست فوتبال ایران بوده که تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

به هر حال همه می دانند که او در سال های اخیر معاونت سازمان تربیت بدنی یا ریاست کمیته ملی المپیک را هم در اختیار داشته و مدتی هم قائم مقام وزیر در تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

کیومرث هاشمی قدرت و لابی سیاسی بسیار بالایی هم دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان حتما در دولت بعدی یکی از مدیران تاثیرگذار ورزش ایران به حساب خواهد آمد. به همین خاطر برخی ها بر این باور هستند او شاید تصمیم جدی بگیرد که در روزهای آینده برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند.

تا زمان شروع ثبت نام از نامزدها و ارائه فرم و مدارک مورد نیاز، نمی توان از معادلات انتخاباتی خبری رسمی منتشر کرد. در دوره قبلی هم شایعه شده بود که هاشمی برای ریاست ثبت نام خواهد کرد اما او اصلا هیچ کاری انجام نداد و اصلا به فدراسیون هم مراجعه نکرد. 

حالا اما دوباره در آستانه انتخابات فدراسیون خبر حضور این مدیر در انتخابات به گوش می رسد و باید دید این بار به حقیقت تبدیل می شود یا او صبر می کند در دولت بعدی پست مهم تری در اختیار بگیرد.

هم چنین طبق شنیده ها اگر حضور هاشمی در انتخابات قطعی باشد احتمال دارد مهدی محمدنبی که رابطه بسیار نزدیک و قدیمی با هاشمی دارد در این راه از او حمایت کند.

ثبت نام هاشمی در انتخابات فدراسیون مشخص خواهد کرد که این شنیده ها و اخبار غیررسمی به حقیقت تبدیل خواهد شد یا نه.

البته هاشمی بدون داشتن حمایت بهاروند خیلی سخت است که بتواند در آزمون رای گیری از مجمع عمومی موفق عمل کند و برای همین ائتلاف او با بهاروند می تواند اتفاقی بزرگ درانتخابات فدراسیون فوتبال باشد. باید دید بهاروند به سمت ائتلاف با هاشمی می رود یا همچنان با عزیزی خادم کار را جلو می برد.

1234