ادعای موندو دیپورتیوو: پیکه به دنبال شرکت در انتخابات بارسلونا

ادعای موندو دیپورتیوو: پیکه به دنبال شرکت در انتخابات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام ال موندو دیپورتیوو پیکه قصد دارد نامزد ریاست بارسا شود.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه ۳۴ ساله تصمیم گرفته قدم بزرگی در زندگی کاری‌اش بردارد. او که از ناحیه زانوی راست دچار مشکل شده، از پزشکان تضمینی دریافت نکرده که اگر جراحی نکند باز هم به اوج آمادگی برسد. به همین دلیل هم ایده‌ جدیدی طبق خبر ال موندو دیپورتیوو دارد و آن ریاست در باشگاه بارسلونا است.

پیکه علاقه زیادی به جراحی ندارد و اعتقاد دارد بارسا با آرائوخو و امضای قرارداد با اریک گارسیا می‌تواند در خط دفاعی خوب کار کند. به همین دلیل تصمیم گرفته به ریاست در باشگاه محبوبش فکر کند.

موندو اعلام کرده پیکه از ستاد انتخابات باشگاه بارسلونا درخواست ۶۵ هزار رای کرده و می‌خواهد با دریافت این تعداد امضا نامزدی‌اش در انتخابات را رسما اعلام کند. او حتی با رئیس فعلی موقت بارسلونا یعنی توسکتس هم صحبت کرده است. این رسانه گفته این تصمیم در پی شکست سنگین ۸-۲ بارسا مقابل بایرن به شدت در ذهن پیکه پررنگ شده اما کومان با صحبت، پیکه را متقاعد به ادامه بازی کرده بود.

پیکه در راستای نامزدی‌اش در انتخابات برای درآمدزایی هم برنامه دارد و می‌خواهد نیوکمپ را به مکانی برای برپایی کنسرت‌ها تبدیل کند یا حتی به فکر فیلم‌برداری شوهای تلویزیونی برای تزریق پول به باشگاه است. او به دیگر نامزدها هم احترام می‌گذارد اما باید دیدر در نهایت تکلیف او چه خواهد شد.

1101