خبر خوش برای رمی‌ها؛ زانیولو به زودی برمی‌گردد

خبر خوش برای رمی‌ها؛ زانیولو به زودی برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه ایل کوریره خبر داده نیکولو زانیولو، ستاره تیم رم که از مصدومیت رباط صلیبی رنج می‌برد و امسال برای دومین بار در یک سال اخیر زانوی خود را جراحی کرده تمرینات خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، زانیولو ابتدا در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۰ در دیدار رم مقابل یوونتوس دچار مصدومیت شد و زانوی خود را به جراحان سپرد. چند ماه بعد و در جریان دیدار تیم ملی ایتالیا و هلند در لیگ ملت‌های اروپا باز هم رباط صلیبی‌اش پاره شد و زانوی خود را دوباره جراحی کرد.

حالا طبق خبری که ایل کوریره منتشر کرده، این مهاجم جوان ایتالیایی تست‌های جدید پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مي‌تواند از ماه آینده تمرینات خود را در تریگوریا، زمین تمرینی تیم رم آغاز کند. او در ابتدا نمی‌تواند همراه دیگر بازیکنان تمرین کند و در ابتدا با محافظ پلاستیکی روی زانویش کار خود را شروع می‌کند اما احتمالا از ماه مارچ (اواخر اسفند و اوایل فروردین) می‌تواند به طور جدی در کنار دیگر بازیکنان رم کارش را پیگیری کند.

گفتنی است زانیولو تا قبل از مصدومیتش یکی از ستارگان تیم رم و فوتبال ایتالیا بود که با بدشانسی دچار مصدومیت شد و مشخص نیست با توجه به  عمل جراحی روی زانو می‌تواند به همان کیفیت پیش از مصدومیتش برسد یا خیر.

1101