ویری: خرید اریکسن اشتباه بود/ اگر یوونتوس برای بار دهم قهرمان شود یعنی خیلی قوی است

ویری: خرید اریکسن اشتباه بود/ اگر یوونتوس برای بار دهم قهرمان شود یعنی خیلی قوی است

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین ویری اعلام کرده خرید اریکسن حرکتی اشتباه بوده است. او اعتقاد دارد یووه اگر بتواند برای بار دهم قهرمان شود یعنی اثبات قدرت فوق‌العاده آن‌ها.

به گزارش فوتبالی، عدم حضور کریستین اریکسن در ترکیب اینتر بسیار سوال برانگیز است و بسیاری کنجکاوند که اصلا چرا این خرید انجام شد. کریستین ویری، مهاجم سابق اینتر هم با اشاره به اینکه اصلا خرید او از ابتدا اشتباه ابود اعلام کرد باید مسئولیت امضای این قرارداد قبول شود.

کریستین در شبکه اجتماعی توئیچ نظر خود را بیان کرده و گفته: مشکل در حال حاضر فروش اریکسن نیست که می‌گویند برای برنامه‌های تاکتیکی کونته مناسب نیست. باید بگوییم که امضای قرارداد با او در ماه ژانویه گذشته اشتباه بود. این اشتباه باید پذیرفته شود و مسئولیت امضای قرارداد هم قبول شود. همین.

در حال حاضر اینتر با یک امتیاز کمتر نسبت به میلان صدرنشین در رده دوم قرار دارد و یوونتوس ششم است. ویری در این رابطه گفته: آن‌ها نمی‌توانند همیشه برنده باشند و زود یا دیر پس از برنده شدن ۹ لیگ پیاپی شکست خواهند خورد (قهرمان نمی‌شوند). مسئله انگیره است. اگر آن‌ها امسال بتوانند قهرمان شوند ثابت می‌کنند که بسیار قوی هستند اما اینتر در لیگ قهرمانان حضور ندارد و به به این ترتیب می‌تواند با آن‌ها رقابت کند.

1101