طلبکاران خارجی بی خیال پرسپولیس نیستند/ نوبت به بنگستون رسید

طلبکاران خارجی بی خیال پرسپولیس نیستند/ نوبت به بنگستون رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق و هندوراسی قرمزها که در فصل پانزدهم عضو این تیم بود علیه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که گویا باشگاه پرسپولیس در توافق با جری بنگستون مهاجم هندوراسی که در فصل پانزدهم و دوران برانکو ایوانکوویچ در این تیم حضور داشت پس از جدایی از جمع سرخپوشان قرار بوده 70 هزار دلار از طلب مانده خود را در 4 قسط دریافت کند اما گویا مشکلا مالی در باشگاه پرسپولیس مانع این موضوع در مدیریت های مختلف شده است.

حال گفته می شود این مهاجم برزیلی قصد دارد توسط وکیل خود شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفا تنظیم کند تا بدین شکل بتواند مانند سایر طلبکاران این باشگاه مطالبات خود را دریافت کند.

وکیل جری نگستون نیز امروز در گفت و گو با یکی از رسانه با تایید این موضوع اعلام کرد که از طریق فیفا پیگیر مطالبات موکل خود خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس که دو روز پیش و با حکم دادگاه عالی ورزش به پرداخت 475 هزار دلار به بودیمیر مهاجم سابق این باشگاه محکوم شده بود حالا باید در کنار بستن پرونده مهاجم کروات به فکر پرداخت مطالبات بنگستون نیز باشد.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است و باید منتظر شفاف سازی مدیران این باشگاه و امور حقوقی قرمزها درباره پرونده این مهاجم هندوراسی باشیم.

بنگستون در شهرآورد هشتاد و یکم تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از پایان یافتن وقت قانونی در وقت‌های اضافه، دردقیقه (۹۶)گل مساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند و از باخت تیمش در این بازی حساس جلوگیری کرد.ودیرترین گل درتاریخ شهراورد تهران رادر ۹۰دقیقه به ثمر رسانده است.

7655