کدام مدیران باشگاه ها قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند؟

کدام مدیران باشگاه ها قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال، بازار شایعه و اخبار هم در ارتباط با این مساله حسابی داغ است.

به گزارش فوتبالی، طبیعی است که چهره های شناخته شده زیادی قصد شرکت در انتخابات را داشت باشند. بسیاری از کارمندان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با توجه به تغییرات اساسنامه جدید عزم خود را جزم کرده‌اند تا برای عضویت در هیات رئیسه ثبت نام کنند. 

برای مدیران عامل باشگاه های فوتبال هم دو کرسی در هیات رئیسه در نظر گرفته شده است و به همین دلیل مدیران شناخته شده زیادی برای شرکت در انتخابات و رسیدن به هیات رئیسه ثبت نام خواهند کرد. 

تا کنون طبق شنیده ها احتمال ثبت نام مدیرانی چون فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان، بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی جم، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی تراکتور، ابراهیم شکوری سخنگوی پرسپولیس و مدیراجرایی پرسپولیس  برای گرفتن کرسی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه شنیده می شود.

 البته این نفرات می توانند برای سه کرسی کارشناسی هم در هیات رئیسه ثبت نام کنند.

درباره جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس و احمدد مددی که مدیران تحت حمایت وزارت ورزش هستند تا کنون هیچ خبری درباره تصمیمشان برای شرکت در انتخابات منتشر نشده است اما قطعا تعداد قابل توجهی از مدیران برای این کرسی ها ثبت نام خواهند کرد.

۱۲۳۴