هافبک تیم صنعت نفت: امیدوارم اتفاقی تکرار نشدنی برای نفت آبادان رقم بخورد

هافبک تیم صنعت نفت: امیدوارم اتفاقی تکرار نشدنی برای نفت آبادان رقم بخورد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به عقیده من تلفیق تجربه و جوانی، امسال یک صنعت نفت متفاوت را شکل داده است و امیدوارم روند تیم با مدیریت خوب کادر فنی به یک اتفاق تکرار نشدنی برای فوتبال آبادان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمدرضا غبیشاوی درباره نتایج خوب هفته‌های گذشته تیم فوتبال نفت آبادان، اظهار کرد: بخش عمده دلایل این نتایج به یک دل بودن تیم برمی‌گردد. جدا از بحث فنی و تاکتیکی که نفت با حضور آقای پورموسوی رشد بسیار خوبی داشته است، تمام بازیکنان حتی آن‌هایی که روی نیمکت هستند با تمام عشق و روح‌شان کنار هم هستیم. به صورت واقعی صمیمت فوق‌العاده باعث رقم خوردن این نتایج تا این‌جای لیگ شده است. همه ما هم‌دل و هم قسم تنها برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که امسال بازی های نفت را دیدنی کرده، فوتبال با برنامه و استفاده از جوانان هست؟ گفت: به هر حال نباید از این موضوع غافل شد که علاوه بر جوان‌ها، امسال باتجربه‌هایی را کنار خودمان داریم که به اندازه بازیکنان با سن پایین‌تر، توان و انرژی می‌گذارند و ما هم از داشته‌های فنی و فکری آن‌ها نهایت استفاده را می‌بریم. به عقیده من تلفیق تجربه و جوانی، امسال یک صنعت نفت متفاوت را شکل داده است و امیدوارم این روند با مدیریت خوب کادر فنی به یک اتفاق تکرار نشدنی برای فوتبال آبادان تبدیل شود.

کاپیتان سابق تیم‌ملی نوجوانان ایران همچنین درباره بها به جوانان در نفتِ لیگ بیستم، عنوان کرد: بها دادن هوشمندانه به جوانان هیچ‌ وقت ضرری نداشته و همیشه منفعت آن به فوتبال رسیده است؛ اتفاقی که امسال به خوبی و درستی در صنعت نفت در حال محقق شدن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج نفت در ادامه نیز تداوم خواهد داشت یا مقطعی خواهد بود؟ گفت: شک نکنید باز هم با همه جان و توان‌مان پا به هر بازی می‌گذاریم و از نظر فوتبالی تمام نیروی خود را به کار می‌بندیم که این روند نتیجه‌گیری تا پایان لیگ بیستم ادامه داشته باشد و یک شادی مداوم برای هواداران داشته باشیم.

غبیشاوی با بیان این‌که جای هواداران نفت آبادان روی سکوهای ورزشگاه خالی است، افزود: ولی ما هر بازی به عشق آن‌ها وارد زمین می‌شویم و باور نمی‌کنید که صدای تشویق‌های این مردم خوب، همیشه به ما انرژی داده است؛ دست یکایک هواداران را می‌بوسم و قول می‌دهم برای شادی آن‌ها به هیچ عنوان کوتاهی نکنیم.

وی در پایان نیز در مورد بازی این هفته نفت مقابل سایپا، عنوان کرد: بازی آسانی نیست و البته بدون تردید هیچ بازی آسان نیست، ضمن این‌که این مسابقه با توجه به سرمای این روزهای پایتخت و جوانی سایپا، کار را دشوارتر هم می‌کند، ولی ما بازهم برای برد به میدان می‌رویم و خودم به شخصه امیدوارم که دست پر به آبادان برگردیم.

7474