یحیی در بازار به دنبال مدافع می گردد

یحیی در بازار به دنبال مدافع می گردد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها قصد دارد در نیم فصل نسبت به تقویت خط دفاعی تیمش اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، نگاهی به لیست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می دهد که خط دفاعی قرمزها جایگزینی در فهرست فعلی این تیم ندارند، و سرمربی قرمزها اولویت خود را در بازار نقل و انتقالات روی تقویت خط دفاعی این تیم گذاشته است تا مانند همیشه بتواند با خیال راحت تری به مصاف رقبا برود.

نگاهی به سمت چپ خط دفاعی نشان می دهد که  محمد انصاری با رفع مصدومیت در شرایط بازی و تمرینات پر فشار قرار دارد و با توجه به رضایت یحیی گل محمدی از شرایط حال حاضر او می تواند جایگزین خوبی برای سعید آقایی و مدافعان میانی باشد.

یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی بعد از جدایی شجاع خلیل زاده جذب بازیکنی با توانایی حضور در پست دفاع میانی بود که تا آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی تلاش بسیاری برای جذب آن انجام دادند اما منابع مالی محدود باشگاه پرسپولیس و مخالفت باشگاه های لیگ برتری مانع تحقق این موضوع شد. حال گفته می شود سرمربی قرمزها در کنار گزینه های داخلی نیم نگاهی به دو مدافع لژیونر ایرانی دارد. مرتضی پور علی گنجی که رابطه خوبی هم با یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس دارد یکی از گزینه های پرسپولیس خواهد بود که در حال حاضر در لیگ چین فوتبالش را ادامه می دهد اما آنچه به نظر می رسد شاید حتی روابط خوب او با قرمزها هم نتواند موجب این انتقال رویایی شود.

یکی دیگر از گزینه ها که ابتدای فصل هم از او نام برده می شد مجید حسینی مدافع تیم فوتبال ترابزون ترکیه است که از شرایطش در لیگ ترکیه رضایت ندارد هر چند گفته می شود که این بازیکن پیشنهاداتی از لیگ بلژیک و قطر دارد اما بعید است قصد حضور در لیگ برتر ایران را فعلا داشته باشد و برای اینکه پیراهن تیم ملی را از دست ندهد ترجیح می دهد تا فوتبالش را خارج از ایران و در یک باشگاه اروپایی دنبال کند هر چند گفته می شود باشگاه ترابزون مبلغی راب رای رضایتنامه این بازیکن در نظر گرفته است که در توان باشگاه پرسپولیس نخواهد بود.

یحیی برای تقویت خط دفاع قرمزها در درجه اول به دنبال جذب پورعلی گنجی و مجید حسینی خواهد بود و در صورت نا امیدی از این انتقال به احتمال زیاد سراغ گزینه داخلی مانند حجت حق وردی و فرشاد فرجی خواهد رفت که تلاش مدیران پرسپولیس برای حضور آنها در جمع قرمزها قبل از پایان فصل نقل و انتقالات به نتیجه نرسید.

اما نمایش ضعیف مهدی شیری در جناح راست خط دفاعی پرسپولیس که مهمترین آن در فینال لیگ قهرمانان آسیا و خطای هندی که انجام داد باعث شد تا دوباره یحیی گل محمدی از سیامک نعمتی در این پست استفاده کند اما در بازی با نساجی با توجه به نیاز تیم و تغییر شیوه بازی سیامک یک خط جلوتر آمد و یحیی به ناچار از شیری مجدد استفاده کرد. سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم نگاهی به تقویت این پست دارد و رسانه ها از احتمال حضور رامین رضاییان در این پست خبر می دهند. رامین رضاییان که این روزها خبر خروجش از الدحیل شنیده می شود و در بازی شب گذشته این تیم هم روی نیمکت حضور داشت محتمل ترین گزینه برای دفاع راست پرسپولیس است اما قیمت بالای این بازیکن شاید تنها مانع جذب این بازیکن باشد. 

باید منتظر ماند و دید بالاخره کدامیک از گزینه های خز دفاع قرمزها در نقل و انتقالات زمستانی پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن خواهند کرد و آیا این بار یحیی موفق خواهد شد بر خلاف پنجره تابستانی گزینه های خط دفاع خود را جذب کند یا خیر.

7655