سوال روز/ شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به کجا رسید؟

سوال روز/ شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به کجا رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- با حکمی که پیش از این کمیته تعیین وضعیت درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از مدافع سابق خود صادر کرد تصور می شد که قرمزها قصد دارند پرونده شجاع خلیل زاده را فیفا خواهند برد.

به گزارش فوتبالی،پس از فسخ یک طرفه قرارداد شجاع خلیل‌زاده و جدایی این بازیکن از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه شکایتی در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران طرح کردند که در آن مدعی شدند که خلیل‌زاده قرارداد خود را غیر موجه فسخ کرده و بنابراین باید غرامت پرداخت کند.

از آنجایی که ITC این بازیکن صادر شده بود او در لیگ قطر بازی می‌کرد در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال رای به عدم صلاحیت برای رسیدگی به پرونده داد. این موضوع نشان می‌داد مدیران حقوقی پرسپولیس تا چه اندازه از مسائل حقوقی فوتبال فاصله دارند.

پس از رای صادره، تصور بر این بود که پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند تا ادعای خود را پیگیری کند اما تا به امروز این کار انجام نشده است و گفته می شود باشگاه پرسپولیس برای بردن پرونده به فیفا منتظر رای کمیته استیناف خواهد بود.

پرونده مربوط به شجاع خلیل زاده و باشگاه الریان در صورتی که کمیته استیناف هم به نفع باشگاه پرسپولیس رای صادر کند، این باشگاه باید آن را در فیفا دنبال کند و به نتیجه مدنظر خود برساند و فدارسیون فوتبال قادر نخواهد بود با توجه به بُعد بین المللی بودن آن، باشگاه قطری را با جریمه‌ای مواجه کند.

از طرف دیگر شجاع خلیل‌زاده مبلغ قابل توجه‌ای از پرسپولیس طلبکار است که به نظر می‌رسد اگر در این زمینه با پرسپولیس به توافق نرسد، شکایت جدیدی علیه قرمزها طرح خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره قرمزها شکایت علیه مدافع سابق خود و باشگاه الریان را به فیفا خواهند برد یا خیر.

7655