شاهکار نستا در سری بی؛ تساوی در غیاب ۱۴ بازیکن کرونایی

شاهکار نستا در سری بی؛ تساوی در غیاب ۱۴ بازیکن کرونایی

پایگاه خبری فوتبالی – الساندرو نستا، بازیکن سابق تیم‌های میلان و لاتزیو که هم اکنون در تیم فروزینونه سرمربیگری می‌‌کند با وجود غیبت ۱۴ بازیکنش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و در اختیار داشتن تنها ۱۴ بازیکن برای دیدار مقابل پوردنونه در سری بی ایتالیا شکست نخورد و شاگردانش توانستند از حریف یک امتیاز بگیرند.

به گزارش فوتبالی، تا صبح بازی فروزینونه تنها ۱۳ بازیکن برای استفاده نستا وجود داشتند اما یک نفر دیگر هم با تایید پزشکان توانست خود را به بازی برساند. از این جمع ۱۴ نفره ۳ نفر دروازه‌بان بودند و نستا تنها قابلیت انجام یک تعویض را داشت.

طبق قوانین فدارسیون فوتبال ایتالیا در صورتی که یک تیم حداقل ۱۳ بازیکن (شامل یک دروازه‌بان) را دراختیار داشته باشد می‌تواند بازی خود را انجام دهد. هرچند که برخی باشگاه‌ها درخواست به تعویق افتادن می‌دهند اما فروزینونه تصمیم به بازی گرفت و در حالی که تا دقیقه ۸۴ بازی را ۱-۰ باخته بود با گل پرزیشک به بازی برگشت و کار را ۱-۱ تمام کرد.

نستا پس از بازی گفت: سعی کردم آرامش و اعتماد را به بازیکنانم برسانم. هر روز این بازیکنان را می‌بینم و می‌دانم که آن‌ها می‌توانند با چه کیفیتی بازی کنند. خوشحالم زیرا تیم من به رشد کردن ادامه می‌دهد. باید با اشتیاق و خودباوری این راه را دنبال کنیم.

1101