شوخی بازیکنانی پی‌اس‌جی با «کابوی» شدن امباپه

شوخی بازیکنانی پی‌اس‌جی با «کابوی» شدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن بدون تردید یکی از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست که البته تصاویری که از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، با واکنش های زیادی همراه می شود.

به گزارش فوتبالی، امباپه روز گذشته در تصمیمی جالب تصویری از خودش با تیپ «کابوی» ها منتشر کرد و لقب «ال گرینگو» (در زبان اسپانیایی به معنی خارجی) را برای خودش انتخاب کرده است. تصویر امباپه که بیش از دو میلیون لایک خورده با بازتاب های زیادی در اینستاگرام همراه شده است و خیلی از هم تیمی هایش نیز با او شوخی کرده اند. کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی پی اس جی کامنت گذاشته است:"هاهاها... خیلی خوب بود برادر من." و مارکو وراتی هافبک ایتالیایی نیز از شکلک های خنده استفاده کرده تا بگوید که با دیدن این تصویر حسابی خندیده چرا که از نظرش این تصویر بامزه بوده است.

امباپه در این تصویر، کلاه لبه دار را مورد استفاده قرار داده است و هم اسلحه شکاری و هم جا برای قرار دادن کلت را روی لباسش تعبیه کرده است تا حسابی حس فیلم های وسترن را داشته باشد و به نوعی در روزهای تعطیلات کریسمس هوادارانش را خندانده باشد و با آنها شوخی کرده باشد.

4125