مومنی: از دست دادن موقعیت‌ها برای‌مان دردسرساز شده است

مومنی: از دست دادن موقعیت‌ها برای‌مان دردسرساز شده است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بابت نتایج تیم توجیهی نداریم و خودمان باید هر چه زودتر این وضعیت را تغییر بدهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی مومنی در خصوص شکست خانگی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: ما در طول نود دقیقه نمایش بدی نداشتیم، خصوصا در نیمه اول که چند موقعیت خوب را از دست دادیم. این مشکلی است که در خیلی از بازی‌ها برای ما دردسرساز شده و وقتی یکی تیم موقعیت از دست بدهد این طبیعی است که گل هم دریاف کند. تیم حریف هم روی یک کرنر به گل رسید و باید بگویم که آنها برتری خاصی در این بازی نداشتند. شکست در زمین خودمان ناراحت کننده است و همه ما بابت این باخت ناراحت هستیم.

وی با اشاره به درگیری‌های بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه و تنش‌هایی که در طول نود دقیقه میان آنها وجود داشت، تاکید کرد: من سال‌ها است که در لیگ برتر بازی می‌کنم اما ندیده بودم که بازیکنان یک تیم اینقدر فحاشی کنند. اکثر بازیکنان حریف فحاشی می‌کردند و داوری هم واقعا طوری بود که اعصاب تیم ما را به هم ریخت. اکثر سوت‌ها به سود نفت مسجدسلیمان بود و نمی‌دانم داور می‌خواست چه چیزی را ثابت کند. شرایط بازی طوری بود که انگار ما میزبان نبودیم، ما اصلا انتظار نداشتیم که داور به سود ماشین‌سازی سوت بزند ولی حداقل می‌توانست به ضرر ما سوت نزند.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که «چرا تیمش در 8 بازی فقط 2 امتیاز گرفته است؟»‌ تصریح کرد: توجیهی برای این نتایج وجود ندارد و اگر اینطور امتیاز گرفته‌ایم حتما ضعف داریم. البته ما تیم خوبی هستیم و کادر فنی و بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیریم، یکی از مشکلات اصلی ما گل نزدن است و باید این مشکل برطرف شود. امیدوارم در بازی‌ها بعدی نتایج بهتری بگیریم، ما باید خودمان این وضعیت را تغییر بدهیم.

7474