پیکه زمان احتمالی بازنشستگی خود از فوتبال را مشخص کرد

پیکه زمان احتمالی بازنشستگی خود از فوتبال را مشخص کرد

خبرگزاری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع میانی 33 ساله بارسلونا روز  یکشنبه در مراسم گلوب ساکر در دبی به خاطر دوران فوتبالش مورد تجلیل قرار گرفت اما او گفت که فعلا به بازنشستگی فکر نمی کند و می خواهد سه تا چهار سال دیگر بازی کند.

به گزارش فوتبالی، پیکه در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر بیان کرد:"باعث افتخارم است که پس از یک دوران فوتبال طولانی در این جا هستم و امیدوارم که بتوانم سه تا چهار سال دیگر بازی کنم."

پیکه به همراه ایکر کاسیاس هم تیمی سابقش در تیم ملی اسپانیا و همچنین کریستیانو رونالدو هم تیمی سابقش در منچستریونایتد در این مراسم حضور پیدا کرد. وی اظهار داشت:" خوشایند بود که دوباره با ایکر ملاقات کنم. در رختکن تیم ملی اسپانیا با هم بازی می کردیم و جامهایی نظیر یورو و جام جهانی را با هم بردیم. با رونالدو هم در منچستر در اولین سالهای فوتبالم هم تیمی بودم و با هم دوران بی نظیری داشتیم و جامها را بردیم."

وی در مورد روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ هم صحبت کرد:" نمی توانستم با روبرت در رختکن هم تیمی شوم اما در فصل گذشته من را شکست داد که برد و باخت هم بخشی از بازی است. بزرگی فوتبال این است که تجربیات بی نظیری را داشته باشی.  وقتی از فوتبال بازنشسته شوی می توانی به این لحظات فکر کنی و همین نکته مهمی است چرا که می توانی به چنین لحظاتی فکر کنی."

4125